parahin seriffi

logiikkaa?

Kertoisitko, millä logiikalla poistelet viestejä täältä? Riittääkö syyksi se, että joku tekee ilmoituksen "asiattomasta viestistä"? Luetko viestin, josta ilmoitus on tehty, vai poistatko saman tien ihan vaan ilmoituksen perusteella?

4

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelen samaa

Säännöissä lukee mm. että jos samasta aiheesta on monella palstalla (vaikka hieman eri tavoin), ne poistetaan ja laitetaan sille kuuluvalle palstalle. Mutta täällä modet deletoivat KAIKILTA osioilta viestit.

• Luen kaikki viestit joista ilmoitus tehdään, lisäksi tsekkailen välillä palstaa ihan ominpäin ja katselen jos jotain poistettavaa näkyy.

• huomannut

huomasin että minun viestejäni ainakin kummasti katoaa vaikka ovat asiallisia, niissä on varmaan vaan liikaa tietoa koirankasvatuksesta. mut minkäs teet kun tiedän enemmän kuin normikoiraihminen...
        siinähän poistelet.

• nimi merkitön..
        huomannut kirjoitti:

huomasin että minun viestejäni ainakin kummasti katoaa vaikka ovat asiallisia, niissä on varmaan vaan liikaa tietoa koirankasvatuksesta. mut minkäs teet kun tiedän enemmän kuin normikoiraihminen...
        siinähän poistelet.

mä olen taas huomannut että saa päivä tolkulla ilmotella asiattomista ja soittaa lopuksi henkilökotaisesti että herjaukset poistuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      125
      1458
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      45
      1343
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      64
      1059
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      86
      862
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      825
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      79
      753
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      723
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      665
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34