Oululaisia siivousfirmoja

Heidi3

Onko kellään kokemusta oululaisista siivousfirmoista esim. Meranti, Wash, lähinnä kotisiivous kiinnostaisi. Paljon on kuullut niin paljon huonoa monista siivousfirmoista, että uskaltaakohan sitä minnekään edes hakea, jos asiat tökkivät pahoin niin huono niistä on sitten eroonkaan päästä ilman karenssia.

11

5907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki

      merantilla olen joskus ollut ja l&t:llä..meranti tekee ainakin paljon kotisiivouksia..kannattaa täältä oulustakin hakea työpaikkaa pienemmistä firmoista,ne maksaa parempaa tuntipalkkaa. merantista en tykännyt,,hirveetä paikasta toiseen laukkaamista,ei voinut ite vaikuttaa yhtään mihin kohteeseen halusi mennä,aina vain määrättiin..työnjohtopolitiikka perseestä..nykyään saattaa olla ihan ok..johtoa vaihtunut.huono puoli myös se että oman auton käytöstä sai vain könttäkorvauksen kuukaudessa..ei riittäny mihinkään.pakollinen ruokatunti vähennetään vaikka et pitäisikään..laillista mutta kummiski. en ainakaan suosittele.suosittelen kokeilemaan pienempia firmoja..itse juuri nyt hiukka pienemmässä ja palkka 8.12e/h

      • YKS VAAN

        Oon itekkin ollut molemmissa ja oon samaa mieltä molemmista. Merannilla meno on vain kasvanut eli työntekijöiden olot ovat muuttuneet. Tavarat tuodaan kohteeseen (jos tuodaan), töitä on paljon (joillakin) ja esimiesporras vaihtunut vuoden aikana melkein täysin. Asiakkaatkin ovat asian huomanneet... ja tietty ihmettelevät. Itse jäin pois mieli maassa ja katkerana. Ois luullu että loppuaikana ois ollut töitä enemmän, mut ei kun ei. L & T, se taas on asia erikseen, sieltä sain lähdöt sen takia että satuin koeaikana sairastumaan eli sain kenkää kun hain sairaslomaa (tämä tapahtui Helsingissä, homo esimies jne. ). Mutta tämä kaikki kuuluu pelin henkeen siivousalalla eli firma on perseestä, työkaverit nuolee pomoja, palkka ala-arvoista ja muutenkin kohtelu alentuvaa eli oiskin niin että joku asia ois kohdillaan, mut kai se on liikaa vaadittu eli jos opit jotain niin, se on: ÄLÄ KOSKAAN LÄHDE SIIVOAMAAN VAAN ETSI ITSELLESI VAIKKA MIELEKÄS HARRASTUS JA ELÄ TOIMEENTULORAHOILLA => pysyy mielenterveys, ylpeys ja kunnianhimo ja kun aikansa odotat niin odotus palkitaan...


      • Anonyymi

        Yhtä paska paikka nykyäänkin


    • en suosittele

      ainakaan L&T:lle,kokemusta on.

    • Mallas

      Onko kenelläkään kokemusta millainen työnantaja oululainen Jumisko on?

      • JOOPA JOO

        Olen ollut Jumiskolla. Itse olin siellä melkein kymmenen kuukautta. Enimmäkseen rakennussiivousta, palkka muistaakseni jotain 7,90 €/h. Palkka tuli melkein aina ajallaan. Työsopimus onkin sitten asia erikseen, minulla ei ollut ainakaan sellaista (tai Jumisko ei halunnut tehdä), siinäkin on puolensa. Ja jos menet, niin tarkista omat työtunnit. Juopottelu on hyvä syy kyllä pitää työpaikka, mutta auta armias jos poltat tupakkaa, niin pahimmassa tapauksessa voi tulla jopa kenkää. Viikonloput aina vapaat. Ja kun lopetat niin, TARKISTA TYÖTODISTUS, tiedot voi olla mitä sattuu...


    • jaffat

      En ole ollut merantissa, mutta kävin työhaastattelussa joskus ja jäi huono maku suuhun.
      Kaverini on Washilla ja ei kuulemma tykkää yhtään.
      SOL:n kanssa ei kannate olla missään tekemisissäkään. Erittäin paha paikka. Hävisi onneksi nyt taistelun, kun mulla oli liitto ja lääkärit selän takana tukemassa.
      Oulun Comac on mielestäni turvallisin siivousfirma Oulussa. Ainakin minä viihdyn. Maksavat paremmin ja olot ovat hyvät ja on runsaasti aikaa siivota kohteet. Mut tosin Comacilla ei ole kotisiivouskohteita.
      RTK:sta kuulin ex-työkaverilta, että taukoja ei saanut/ehtinyt pitää ja loputon kiire.

    • korvattu

      työnjohta eli kymppi antaa kohteesi toiselle työtekiälle sinulta kysymättä.
      joudut paska paikkaan jota muut ei halua tehdä.
      todella epäreilua onneksi ei ole enään paljoa jäljellä tai voi itse lähtä pois

    • Anonyymi

      Meranti ja Wash Oulussa aivan perseestä molemmat. Älkää menkö töihin. Juokset paikasta toiseen päivän aikana. Seurantalaitteen kanssa. Ja pomot seuraa missä oot ja miten teet töitä. Palkka aivan naurettava ja tunteja 20 viikossa. Johto ihan taka luukusta molemmissa firmoissa. Mieluummin työtömänä kuin näihin.

    • Anonyymi

      Wash kannattaa jättää kokeilematta, ala-arvoisin työpaikka tähän mennessä.

    • Anonyymi

      Siivouspalvelu Anneli jaSeppo Nokeöa Oy, Sivina, ONNI siivous. Nää hyviä ja enimmäkseen kotisiivousta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe