Seksiä ennen kuukautisia

kaveri-92

Mun kaveri harrasti seksiä jo 12 vuotiaana, ku se ei tienny mitä siit seuraa. Eli siis ennen kun sen kuukautiset oli alkanu. Ja nyt se pelkää, et se tulee raskaaks sit kun sen kuukautiset alkaa... Jäiks ne siittiösolut sen ruumiin sisään, vai onks ne poistunu siel jotenki vai hä? Eli tuleeks se raskaaks siis?

50

9411

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terveisiä

      Kaverisi ei voi koskaan tietää, milloin ensimmäinen munasolu irtoaa ja lähtee matkalleen. Sinä päivänä hän on valmis tulemaan raskaaksi.

      Siittiöt elävät tytön sisällä vajaan viikon jonka jälkeen ne kuolevat ja tulevat emättimen eritteiden mukana pois.

      Sukupuolitaudit voivat tarttua vaikka ei kuukautisia olisikaan.

      Toivottavasti tämä oli huono vitsi.

    • HEVIPETO

      Ei 12-vuotias voi olla oikeesti noin tyhmä.

      • Shondah

        ensinnäkin "kaverisi" on aivan liian nuori harrastamaan mitään niin typerää kuin seksiä 12 VUOTIAANA !!!

        Ei, hän ei voi tulla raskaaksi, jos hänellä ei ole kuukautisia, kaikki sairaudet tosin tarttuvat, siittiösolut eivät voi hedelmöittää "kaveriasi" esim. vuoden päästä, kun kuukautiset alkavat.
        Kyllä ne itsestään aikalailla valuvat ulos ja tulevat ainakin virtsatessa pihalle.

        KONDOMIA TÄYTYY KÄYTTÄÄ!

        Juuri äsken lehdessä oli juttua nuoresta naisesta joka sai Hiv-in, tiedätkö mitä se tekee naiselle ?

        Se saattaa tappaa, se on todella kivulias, se pilaa koko loppuelämän, hän ei voi harrastaa koskaan seksiä muiden kanssa jos tauti ei poistu hänestä, hän ei voi myöskään saada perhettä itselleen, tai edes kuvitella synnyttämistä.
        Hän myös on erittäin paljon sairaalassa.

        Sitäkö elämältäsi haluat?
        Tai "kaverisi" ??

        Nyt tytöt järki käteen.


      • Riemuidiootit
        Shondah kirjoitti:

        ensinnäkin "kaverisi" on aivan liian nuori harrastamaan mitään niin typerää kuin seksiä 12 VUOTIAANA !!!

        Ei, hän ei voi tulla raskaaksi, jos hänellä ei ole kuukautisia, kaikki sairaudet tosin tarttuvat, siittiösolut eivät voi hedelmöittää "kaveriasi" esim. vuoden päästä, kun kuukautiset alkavat.
        Kyllä ne itsestään aikalailla valuvat ulos ja tulevat ainakin virtsatessa pihalle.

        KONDOMIA TÄYTYY KÄYTTÄÄ!

        Juuri äsken lehdessä oli juttua nuoresta naisesta joka sai Hiv-in, tiedätkö mitä se tekee naiselle ?

        Se saattaa tappaa, se on todella kivulias, se pilaa koko loppuelämän, hän ei voi harrastaa koskaan seksiä muiden kanssa jos tauti ei poistu hänestä, hän ei voi myöskään saada perhettä itselleen, tai edes kuvitella synnyttämistä.
        Hän myös on erittäin paljon sairaalassa.

        Sitäkö elämältäsi haluat?
        Tai "kaverisi" ??

        Nyt tytöt järki käteen.

        Tiesitkö, että nykyään HIVin takia ei välttämättä tarvitse olla päivääkään poissa töistä? Diagnosointi ja testaaminen on ilmeisen yksinkertaista ja ajoitta aloitettu lääkitys ehkäisee oireita. Tartuntariski tosiaan voi vaikuttaa elämään ja vakavuudella tulee tietenkin ko. tautiin suhtautua. Sen kanssa voi kuitenkin elää täysin normaalia elämää. Jos itsepäisyyttään jättää menemättä lekuriin niin sitten HIV voi tietenkin alkaa jo saada otetta -> ollaan pulassa

        Ja ei kaveri ei voi tulla raskaaksi jälkikäteen, sillä siittiösolut eivät elä edes naisen ruumiinlämmön avulla kuin joitakin päiviä.


    • pokupakee

      En itse halua vielä harrastaa seksiä. Olen itse 12-vuotias , mutta asia kiehtoo minua, että VOIKO YLIPÄÄTÄÄN harrastaa seksiä ennen kuukautisten alkua :o

      • -.-

        miksei voisi?


    • ???

      moi olen 12-14v tyttö ja minulla on poika ystävä haluaisi harrastaa seksiä mutta menkat ei oo alkanu eli voinko pannä mun poika ystävää

      • -.-

        mikset voisi?


      • Anonyymi
        -.- kirjoitti:

        mikset voisi?

        Senku mut LAITA NYT VITTU JO SE SAATANAN KUMI


      • Anonyymi

        Kannattaa muistaa kondoomi!


    • lapset puuroa vaan

      lapsukaiset,kasvakaa muutamia vuosia vielä ja lopettakaa aikuisten leikit.limakalvonne eivät ole kehittyneet ja tarkoitettu vielä seksielämään.tuskin poikakaverinnekaan tajuavat seksiin liittyvistä asioista mitään ,älkäää katsosko aikuisviihdettä,se ei ooe teidän ikäiselle tarkoitettu eikä seksielämäkään-ikäraja ei alle 15-laki!!!

    • sosku tietäis niin..

      kyllä jotain on pahasti vinossa jos nämä jutut ovat tosia.alle 15v ei saa olla yhdynnässä laki on laki ja tämä 12 tytön luikero on jossain huonosta kodista takúuvarmasti kun ei moraalista tietoa ja ton ikäisellä panot vaan mielessä kakarat.tehkää sit lapsiakin ettei tarvitse itkeä aborttia,tesitä tulisi mummoja jo 24vuotiaina kun perinne jatkuu....,itä isot edellä,sit pikkuset perässä!sairasta touhua

    • Huolestunut

      Olen 15 tyttö jolla ei ole viellä alkanut kuukautiset mutta runsasta valkovuotoa on välillä,, ja olen seurustellut poikaystäväni kanssa 2 vuotta ja olemme puhuneet paljon seksistä ,, ja ajattelimme tehä sen koska tunnemme molemmat olevan valmiit siihen tiedämme kaikk iriskit ja muut ,,, mutta minua eniten häiritsee se että voinko panna vaikka kuukautisia ei ole?:o olen koittanut etsiä vastausta mutta ei ole löytynyt ,,, tietäisiköhän joku teistä vastausta siihen

      • -.-

        mikset voisi?


      • kjlreöre

        kondoomi mukaan ...


      • kisspuskisspus

        Sama juttu en uskalla vaan kokeilla jos siitä sattuu jotain kun kuukautiset ei ole alkaneet.


      • Anonyymi

        Senku nussitte. Tuo voi olla oikeasti hyvä hetki aloittaa. MUTTA kandee selvittää miks menkat ei oo viel alkanut tos iäs yleensä alkaa


    • häh

      Onko 92 ollu 12 tollon 2007?

    • öäöäöäöö

      Eihän murrosikä "keskeydy" jos kuukautiset ei oo alkanu ja itsetyydyttää?
      Kuulin jostai jotain tollast ja pelkään, et mulle kävis jotai... :P

      • Riemuidiootit

        Ei. Itsetyydytys ei vaikuta murrosikään mitenkään. Pojilla kyllä murrosikä vaikutta itsetyydytykseen kun spermaa alkaa tulla, mutta eipä muuten.


    • hesasta-99likka

      Hei, olen 13vuotias tyttö ja seurustelen. Mulla on yhdesti tullut kuukautiset, mutta ei ole tullu sen jälkee enää. Siitäkin on jo varmaan kolme kuukautta. Minua seksi kiehtoisi ja haluaisin kovasti testata. Poikkikseni on myös sitämieltä. Koska on puhunut siitä minulle. Olen aina ottanut sen vain vitsinä, mutta uskon hänen ehdottavan sitä kuitenkin hieman tosissaan. Häpeän myös alapäätäni, koska en tiedä. En vain haluaisi hänen näkevän, tai kenenkään. Tiedän, olen liian nuori. Mutta se olisi hauska kokeilla :)) Otatte minut varmaan ihan vitsinä ja haukutte pystyyn, mutta ihansama minulle (:

      • Sanoisin että

        Niin kauan kuin olet vähänkin epävarma, älä tee sitä. Sitten kun tiedät, että todella haluat niin senkus, mutta ole valmiina kantamaan seuraukset. Käytä kondomia ja tarkista vaikka netistä miten se toimii, että varmasti on paras mahdollinen suoja.

        Harkitse ja kasva. Ikä tuo varmuutta, jota ilmeisesti vielä tarvitset. Epävarmuus on hyvä asia, se kertoo, ettei ole vielä valmis johonkin.


      • tyhg
        Sanoisin että kirjoitti:

        Niin kauan kuin olet vähänkin epävarma, älä tee sitä. Sitten kun tiedät, että todella haluat niin senkus, mutta ole valmiina kantamaan seuraukset. Käytä kondomia ja tarkista vaikka netistä miten se toimii, että varmasti on paras mahdollinen suoja.

        Harkitse ja kasva. Ikä tuo varmuutta, jota ilmeisesti vielä tarvitset. Epävarmuus on hyvä asia, se kertoo, ettei ole vielä valmis johonkin.

        Näin juuri. Muuten tulee vain traumoja.


      • Anonyymi

        Ne menkat on aluksi epäsäännölliset. Sano mutsilles. ÄLÄ nussi jos et ole 110% valmis. Ja kumi mukaan. Ja älä tee jos et oikeasti toista rakasta ja välitä. PISTE. t. Kukkahattu täti


    • Enna RissanSodankylä

      Pitääkö alapää siistiä ennen seksiä?

      • Pesu riittää

        Niin, siinähän se.
        Ja muistathan ehkäisyn, jos tarkoituksesi ei ole tulla raskaaksi!


      • pillusheivaaja

        Ei tarvitte siistiä mutta se sattuu kun karvat käy pillussa..


    • ....huoh

      tyhmiä ihmisiä kaikkialla.. ottakaa asioista ensi selvää ja tehkää vasta sitte mitä teettekää älkääkä kyselkö tyhmiä

    • Anonyymi

      Kuuluuko vagina karvat sheivata?

    • trtrttr

      hei ei todellaakaan tarvitse sheivata
      iho ärsyyntyy ja alkaa kasvaa kivuliaita isoja finnin tapaisia näppylöitä kun karvatuppi tulehtuu eli jokainen karvasi kasvaa karvatupessa
      suosittelen että annat sen puutarhasi olla luonnotilassa vielä muutaman vuoden
      kyllä sitä ehtii hangata sitten ja jos kuteskin mietit että seksiä pitää harrastaa muista ehdottomasti että siittimen päälle vedetään kondomi ennenkuin se viedään vaginaasi jos homma ei onnistu niin ikä/PAIKKA/ HENKILÖ EI OLE OIKEA.

      • tyttö 00

        Itse olen 14 vuotias eikä ole menkkoja mutta kyllä minä olen harrastanut seksiä. Silloin ei vain voi tulla raskaaksi mutta kyllä suosittelen kondoomia. Seksiä kuuluu harrastaa sillon kun itse on siihen valmis. Seksi on nsutinnollista ja kivaa mutta kyllä täytyy sanoa että kerran olen harrastanut seksiä 97 pojan kanssa mutta se ei tuntunut oikealle ja tietenkin kun poika oli jo niin vanha oli hänellä myös kehittyneet muna ja jne ja sain siitä paljon nautintoa mutta sebei olllut minusta oikein panna hänen kanssaan. Harrasta seksi ihan silloin vain kun olet valis ja TSEMPPIÄ :)


    • 11veetyttö

      Mä oon jo 11, ja aion täs pian harrastaa seksiä. Menkat ei oo vielä alkanu ja hän sanoo et voitas panna ilman kondomii nii kyllähän sen voi tehä? Kuitenki haukutte musta paskat pihalle mut oikeesti tulin ettiin apuu enkä haukkui

      • Jokutyyppivaatäältä

        Tarkoitit varmaan "Olen vasta 11v..."


      • perkele13vjajärkevä

        miä oon pian 13, ja älä harrasta oikeesti seksiä. Oman sormenkin pilluun työntäminen sattuu, ennenkun on menkat alkanu, koska limakalvot ei oo kehittyny. Ja ettei jää traumoja. ton ikäsenä keskity kouluun, urheiluun, barbeihin, ja kavereihin. Lue ja selaa ig:t. Ropeta ja Lopeta. Harrasta seksiä vasta 14.v:nä :) peace.


      • perkele13jajärkevä

        ÄLÄ PANE VIELÄ OOT IHAN LAPSI NIINKUN MÄ!!!!!!!!!!!!!!! PERKELEEN PIKKUHUTSU!!!


    • Soskuposku

      Lapset oo tee oikeesti vielä niin nuoria älkää harastako seksiä nimittäin mä olinn 12 vuotias mulla ei ollu vielä menkoja ja seuraavana päivänä ne mulla alko ja kun tiesin että harastekiin seksiä ilman kondomia mua pelotti kokoajat tuleko raskaaks ja mä kerroin sen mun poikaystäväni ja pyydetiinn hakee random tyypi hakee raskaus testii ja onneksi en ollu raskaana ja nykyjään oon 15 vuota ja lapset älkää harastako seksiä ennen sopivaa.

      • Anonyymi

        Saatto kans johtua muusta veren vuoto jos ei oikeesti alkanut siitä. Jos meni joku vähä rikki tai tauti tuli tms


    • desperatelysingle

      itse suoritin ensimmäisen yhdynnän iässä 5-v onnistui maineikkaasti ja elelen onnellisesti 20-vuotiaana kupan, klamydian sekä aidsiin päätyneen hiv:n kanssa. poikaystävääni ei haittaa asia vielä ollenkaan ( saa nähdä muuttuuko mielipide ensimmäisen terveystiedon tunnin jälkeen ) :)

    • Tarttenapuajanopeasti

      Oon just täyttänyt 15v ja mulla ei oo menkat alkanut, oon vähän huolissani. Valkovuotoa ei oo nyt tullu pariin päivään. Haluisin kovasti kokeilla seksiä, mutta vanhemmat ovat ehk enemmän oikeassa ( että ei kannata ainakaan vielä). En oo kuitenkaan aivan tyhmä et lähtisin nyt jonkun pojan kaa vaan harrastamaan. Mut enemmän mua huolettaa noi menkat! Voiko joku kertoa että olisko ne jo lähellä?!!😶

      • Lisäysedelliseen

        Ja mun äidillä alko jo 6 lk et oon siitäkin vähän huolissani et mulla ei oo alkanu


      • Anonyymi

        Yleensä alkaa samaan aikaan kuin omalla äidillä tai heittää siitä n. Pari vuotta


    • kaveri-92

      Nyt se sitten oli tullu raskaaksi, ilmeisesti se sperma oli jotenkin säilynyt 10 vuotta sen sisällä ja nyt saa lapset. Onneksi mun kaveri on jo 22 vee. että ikä ei oo onkelma.

    • auttaja1234

      Heippa! Kyl ne alkaa pian, kanttaa kysellä vamhemmiltas ett millo niillä alkoi murrosikä ja äitiltäs millo sillä alko menkat. Sinulla suunnilleen alkaa saman ikäisenö kuin äitilläsi :). Ei oo huolta. Jos ei oo 17 vuoteen mennessä alkaneet niin kannattaa käydä lääkärillä, saatat saada lisää hormoneja :)

    • Anonyymi

      Haluun harrastaa seksi 12v oisko ketään Etelä Helsingistä valmis harrastaa seksii voidaan ottaa kondomi

    • Anonyymi

      Tyttöystäva kertoi, että oli ollut yhdynnässä jo 8-vuotiaana. Ei ollut saanut minkäänlaisia traumoja,

      • Anonyymi

        Seksiä joku tyttö? Alle 18-vuotias


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksiä joku tyttö? Alle 18-vuotias

        Tyttöystävä kertoi nimenomaan olleensa yhdynnässä. Ei se minusta mitenkään kummalliselta tuntunut. Leikitäänhän muutenkin kotileikkejä.


    • Anonyymi

      Kun sanot seksiä, tarkoitatko yhdyntää? Kaikest seksistä vain ehkä prosentti on pelkkää yhdyntää.

    • Anonyymi

      Kysymys mun 13 v kaveri myönsi tekevänsä seksiä esim sohvien käsinojilla jne ja hän pelkää ettei kuukautiset ala ollenkaan kun hän näin tekee

    • Anonyymi

      Siittiöt selviävät hengissä ja toimintakykyisinä naisen elimistössä muutaman päivän, max 5-6pvä mutta yleensä vähemmän aikaa.
      Joten aika pienet todennäköisyydet raskaudelle on. Vielä kun nainen on herkimmillään raskaudelle muutama päivä ennen menkkojen alkua.
      Eli jos on ollut yhdynnässä vaikka noin 2 viikkoa ennen menkkoja, niin aika mitätön todennäköisyys on tulla raskaaksi.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe