IS Veikkaajassa tänään juttua, näin otsikon mutten löydä juttua netistä. Kuka tietää enemmän? Inter vs. Lahti matsin jälkeen Patrick Håkans on pistänyt paikkoja rikki(auton) ja huudellut oman ja vierasjoukkueen pelaajille.
Inter pomon poika riehui Turussa
9
6591
Vastaukset
- blackmagictiger
JEPS LUIN VEIKKAAJASSA JA ÄLLISTELIN ASIAA
- blackmagictiger
VEIKKAAJASTA JA HESARISTA JA ÄLLISTELIN MOISTA...
- Eero Tommila
Mitä ällistit siinä Veikkajassa, David Beckamnin persetäkö?
Selitäppä minulle mistä on kysymys blackmagictiger.
- Eero Tommila
Miten se liittyy Veikkausliigaan, että Turun Intterin poika riehui turussa.
Olet väärällä palstalla asia kanssa, voisitko mennä väkivaltapalstalle suomi 24:n keskustelufoorumissa.- Eero Tommila
Voistko laulaa kotonasi tämän laulun KTP siinä on kolme kirjainta kaikki muut vois painua vaikka vittu perseeseen.
Miten se liittyy Veikkausliigaan, että Turun Intterin poika riehui turussa.
Olet väärällä palstalla asiasi kanssa, voisitko mennä väkivaltapalstalle suomi 24:n keskustelufoorumissa.
- ...........
Mitä muuta voi odottaa kaverilta jonka äö on aivan nolla,olen 2kertaa joutunut kyseisen henkilön kanssa tekemisiin ja toivottavasti kolmatta kertaa ei tule tässä elämässä.
- tubiz84
oooo Pate, Pate, Sini-Musta mies Suomen Turusa, ooooo Pate, Pate, ei poliisit pysty pitää kurissaaa, ooo Pate, Pate.
- teepeeassblows
Kai sit saa varmistuu jos rupusakki pelaa huanost.
- Anonyymi
Läps Pate
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk642129Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921442Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701248- 1151125
- 67946
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j67900Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍78842Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822