http://www.thesun.co.uk/article/0,,2004580002-2007350163,00.html
nämä kuvat ilmeiseti otettu viisi päivää ennen kuin hän ajeli kaljuks päänsä..
Britney pyllistää kameralle stringeissä
7
1675
Vastaukset
- H&M:n alusvaatteet
mitkä lie päällä.Aika iso beba vaan noissa kuvis,mut kukapa nyt koko ajan salil heiluis.
- Käytäs aivoja
Niin työn ulkopuolella, mut kyllä työn puolesta pitää!!
Kattokaa nyt hyvät ihmiset näitä "Celeprity secrets" ohjelmia mitä näkyy subilla ja nelosella.
Niin ei tarvitse tulla tänne jauhamaan/esittämään asiantuntijaa, mitä tulee vain mieleen!! - Britney=kaunis
selventää, miten tuosta kuvasta saa sellaisen että Britneyn beba näyttäis isolta? En tiedä onko koneessani tai mun silmissäni jotain vikaa kun näen vain kauniin pyöreän ja naisellisen beban!!!
- Ei hyvää seuraa.
Britney=kaunis kirjoitti:
selventää, miten tuosta kuvasta saa sellaisen että Britneyn beba näyttäis isolta? En tiedä onko koneessani tai mun silmissäni jotain vikaa kun näen vain kauniin pyöreän ja naisellisen beban!!!
Kun he näkevät/tajuavat, että heidän äitinsä paljastelee joka paikassa ja käyttäytyy joskus vittumaisesti?
Vai onko, että kameramiehiin päin pitäisi heitellä jotain, kun edes näkee sellaisen.
- Kaino Vieno
Herrajumala mikä määrä lihaa.
Ihan kuin suomivalaalla !- Naisessa
lihaa saa olla...
se olisi suorastaan suotavaakin - Pyllylle
Naisessa kirjoitti:
lihaa saa olla...
se olisi suorastaan suotavaakinläpsäyttää,niin vielä pitää huomenna tytistä...pyllyn siis...
Oikeesti yks hailee,kunhan itte kantaa perseensä niin paisukoon ;D Riitu Keihäs siis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2257540
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454970- 594772
- 753428
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301880- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481347