Jos msn virus vaivaa niin tuossa siihen apuja

Poistelen vain

1. Lataa tästä poistotyökalu ja tallenna se työpöydällesi http://sosvirus.changelog.fr/MSNFix.zip
2. Pura se MSNFix kansioon
3. Avaa kansio ja käynnistä MSNFix.bat
4. Valitse haluamasi kieli ikkunassa näkyvästä listasta kirjoittamalla joku niistä kirjaimista ja paina ENTER. E = englanti
5. Kirjoita seuraavaksi R kirjain ja paina ENTER käynnistääksesi virushaun.
6. Sen jälkeen paina uusiksi ENTER poistaaksesi työkalun löytämät tiedostot.

25

28236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suzkuliini

      kiitos :) sain mokoman pois.

    • needhelp

      Siis käynnistin ton haun ja sit aukes vaa joku raportti eikä ollu mitää mahdollisuut poistaa ja nyt siel kansios on joku zip paketti siel msn fix kansios. Siis mitä teen?? haluun sen viruksen pois!

      • Poistelen vain

        se sippi pitää purkaa

        klikkaa kerran sitä sitten tiedosto ja pura kaikki


    • Toivottavasti tämä auttoi...

    • msn viruksesta kärsivä

      Mulle tulee R:n ja ENTER:in painamisen jälkeen muutama kappale lausetta "Käyttö on estetty."
      ???

    • messengerette

      mullakin tuli että käyttö estetty :S :(

      • vistassa

        Jos käytössä vista, niin ohjelma tulee käynnistää hiiren oikeaa nappia klikkaamalla ja valita "suorita järjestelmävalvojana"


      • Swantom
        vistassa kirjoitti:

        Jos käytössä vista, niin ohjelma tulee käynnistää hiiren oikeaa nappia klikkaamalla ja valita "suorita järjestelmävalvojana"

        toimiiko se sellaseenki mikä yht äkkii rupee lähettää kaverille keskustelun aikana kaikkee "oon h***" ja tollasta ko koko ajan v****ilee?


      • Varmasti
        Swantom kirjoitti:

        toimiiko se sellaseenki mikä yht äkkii rupee lähettää kaverille keskustelun aikana kaikkee "oon h***" ja tollasta ko koko ajan v****ilee?

        msnfix toimii kaikkiin msn viruksiin mitä koneessasi on eli jos kaverisi lähettää tuollaisia viestejä niin sanoppas sille että lataa msnfixin..


      • Estä..
        vistassa kirjoitti:

        Jos käytössä vista, niin ohjelma tulee käynnistää hiiren oikeaa nappia klikkaamalla ja valita "suorita järjestelmävalvojana"

        estä kyseinen henkilö kuka vittuilee sulle...


      • APUAAAtulee!

        Hiiren oikea nappi ja sit paina että Suorita Tietsikan omistajana


    • SOIF

      meinaan mulla kesti tuo viruksien etsintä vaihe aika kauan?

      • hkdå

        mulla lukee tossa vaan scan...........
        etsiikö se sitä virusta siis kokoajan? tuntuu kestävän kauhean kauan.


    • tyhmäkö?

      Latasin ton ohjelman koneelle ja mitä siitä nyt ymmärsin ni kaikki meni ok. Mut nyt en saa sitä kansiota poistettua työpöydältä, miksi?

      • peku13

        Eipä toiminu mulla toi puhistus ohjelma. ilmoittaa vaa että "malware not found"
        onko sillä väliä että mihin sen msnfix kansion tekee?
        mikä avuks?


    • veez

      mitä jos poisti sen ladatun virus tiedoston jo aiemmin?

      löytääkö tuo ohjelma sitä sitten enää?
      onko minulla enää ongelmaa??

      • siellä

        voi viellä jotain olla, itse olen jo turhautuneena poistanut kymmeniä sen tekemiä troijalaisia :/


      • apua
        siellä kirjoitti:

        voi viellä jotain olla, itse olen jo turhautuneena poistanut kymmeniä sen tekemiä troijalaisia :/

        Tein juuri noin että e=eng ja enter. R=search no haki hetken sitte tuli ilmoitus check service ja kun katoin msnfix kansiota siellä oli kansio service jonka sisällä hklmrun.reg hklmrunservices.reg hklmserv.reg ja svc.txt filet. eli onko virus pois vai mitä tapahtu????


    • Logitehc

      Voisko joku vähä auttaa ,että ku lähettelee muille sellasta ,että "Ootko tossa :D" sit siin on linkki, ja senku avaa ni tulee se virus tjsp.. mitehä tän tapauksen sais pois koneelta? toi sun juttus ei kyl auttanu tähä tapaukseen.. APUJA!

      • apua

      • homman
        apua kirjoitti:

        Tätä ajattelin kokeilla mitä tämän sivun alalaidassa on josko se auttaisi siis ohjelma

        http://zjari87.wordpress.com/2008/05/28/messenger-virus-nyt-myos-suomeksi/

        Millanen sen raportin pitäs olla, joka tullee tuohon tuon fixin jäläkkeen... mulla luki jotaki rebootia ja muuta, mutta en oo ny oikein varma, että puhistuko ja mistä tarkistan sen ja mitä teen?!? Kiva olla konneitten kans uuno :S


    • maggeboy

      kaveri kerto että lähettelen hänelle dirtygalleria osotteita tietämättäni.

    • Vedä kätees

      1 Jos se virus kerta tulee zippinä ni mitä vitun järkee sitä on purkaa!
      2 Ladatkaa malware se on paras näihin!
      3 Älkää vittu vastaanottako niitä viruksii
      4 l2p1

    • Mursa

      Ongelma työpöydältä poistamiseen on se että tiedosto on auki jossain kohteessa. Se välttämättä ei näy kuvakkeena, vaan tehtävänhallinnassa "prosessit" kohdassa. Sieltä kun löytää oikean kohdan ja painaa lopeta.

      Helpompi tapa aloittelijoille jotka eivät osaa tehtäväpaneelinkautta sulkea. Kirjaudu ulos ja sisään niin tiedosto ei ole enää auki missään ellei sitä ole laitettu aukeamaan aina kun käynnistät koneen. Tämän voit tarkistaa painamalla Windows nappula (lippu) R ja kirjoittaa msconfig.exe ja enter. Sitten menet ohjelmiin ja katsot mitkä aukeavat kun kone käynnistyy. Ota pois kaikki mitä et tarvitse ja katso komennot ja valmistajan nimet. (mm ei kannata poistaa virus suojaa automaattisista käynnistyksestä.)

      Käyttö estetty? Ohje windows vista/7 paina hiiren oikealla kuvaketta ja suorita järjestelmävalvojana kyseinen ohjelma.

    • Jassu

      Mesessa aukeaa kokoajan keskusteluja joissa tulee tekstiä vastasi mitä tahansa. Keskustelu päätty aina linkkiin jossa olisi kuullemma video kirjoittajasta alasti. Linkkiä en tietenkään ole avannut, mutta jatkuvat keskustelujen aukeamiset häiritsee. Onko kellään tietoa miten niistä pääsee eroon?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe