Kakkosauton tarve olisi kova. Yhtenä vaihtoehtona olisi vm 96 Corsa 1,2 l koneella.
Ajettu on 180tkm.
Onko tyyppivikaa/ tms asiaa joka tulisi huomioida?
Kiitos asiallisista kommenteista!!
Corsako?
4
1150
Vastaukset
- kauppa kassi
Tekniikaltaan tuo on aika yksinkertainen ja yllätyksetön. Hirveästi ei mitään erityisiä tyyppivikoja. Auto on herkkä ruostumaan, pohja on toivottavasti ruostesuojattu. Moottori voi vuotaa öljyä. Opelit on kovia nykimään, ihan pientä ei tarvitse säikähtää. Auton toimivuus kannattaa kuitenkin koeajolla varmistaa kaikin puolin.
- Corsani
ei ainakaan nyi yhtään,ei se edes osaa..
Muutenkin on hyvä auto,vähäsen nuorempi kyllä kuin tämä sun aikomasi.
Ruosteeton on ja komeasti katsastuksesta taas,kilometrejä on takana reilut 100 000.
- toni....
kyseisellä corsalla?
ittellä on sama corsa -95 mallinen ja ajettu 230tkm...kertaakaan ei tielle ole jättänyt ja kelillä kuin kelillä käyntiin lähtenyt.
mun oma sorsa lähtee myyntiin juuri maalattuna ja sisusta fixsattuna (lattiasta kattoon verhoilupesu ammattilais tuotteilla/vehkeillä)
maalaan autoni siksi koska ilkivaltaa tehty aikoinaan maalipintaan,eli jos just maalattu (menee parin viikon päästä..noin....maalattavaksi ja nettiautoon myyntiin) mariinin sininen B-corsa kiinnostaa niin tästä huoltokirjalla ja säännöllisillä huolloilla varustettu corsa lähtee suht. edullisesti.
myyn siksi että on tarvetta 4-oviselle autolle,ostin juuri b-corsan mutta tiätty 4-ovisena :)
kotteroon mun omistus ajallani eli vuoden sisällä on vaidettu paljon osia kuten jarrut,pakoputkistoa ym vaikka kui paljon.- toni....
tässä on sitten ruosteeton peli kyseessä!!!
kaikki kotelot/pohja viimeksi vuosi sitten kun ostin niin suojautettu alan liikkeessä. sekä myyn tämän juuri katsastettuna pitkällä leimalla!
otappa yhteyksiä jos kiinnostaa. [email protected]
näin hyvä kuntoista sorsaa ei toista varmaan löydy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712791
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472160Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752040Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2531690- 691443
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2991374- 771315
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381196Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251115- 751028