lintuni..

ihmettelenpävaan

Minulla on 4 undua ja 1 niistäon tottunut siihen että kasittelen sitä tai pistän jotain häkkiin mutta 2 niistä hyppivät seinille ja purevat minkä jaksaa kun otan ne syliin tarkastettavaksi.. yksi niistä vain huutaa kun otan sen syliin.. miten saisin linnut luottamaan etten tee pahaa ? ne eivät myöskään syö mitään käsistä :(

3

356

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guhijopå

no ei ainakaan niin että tunget käden häkkiin nappaamaan linnun, ne ovat nyt oppineetpelkäämään kättäsi joten tottakai hyppivät seinille. kesytys vaati todella paljon aikaa varsinkin aikuisilla yksilöillä. ja kesytys ei aloiteta ollenkaan noin. www.papukaijat.net

• nämä

ketkä kirjoittavat otsikkoon ja nimimerkkiin näin: jihfiuh iuhiuhvniivhuibhtpiuhpiju

• xxxxxxD
        nämä kirjoitti:

ketkä kirjoittavat otsikkoon ja nimimerkkiin näin: jihfiuh iuhiuhvniivhuibhtpiuhpiju

liittyi aiheeseen miten? sisältö tärkein, ei se otsikko;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      701
      3708
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1163
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      50
      1162
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      81
      1027
    5. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      95
      906
    6. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      52
      767
    7. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      747
    8. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      54
      746
    9. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      95
      736
    10. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      121
      706
    Aihe