Onko kukaan

Larena

kokeillut käsivoidetta psoriin? Esim. Lidlissä myytävä Iseree Q10-käsivoide on niin hyvän tuntuista että tekisi mieli kokeilla kyynärpäihin ja muihinkin kohtiin. Sisältää mm.Q10 entsyymiä, A- ja E-vitamiinia sekä panthenolia ja tuoksuu ihanan vienolle.
Miksei voisi käyttää muualla kuin käsissä?
Mitä varten on voiteita joka ruumiinosaan erikseen? Samaa ihoa se on kaikkialla. Kasvot tietysti ovat herkemmät ainakin silmien ympärillä mutta muualla on suurinpiirtein samanlaista ihoa.

5

1634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapaneen

Olen käyttänyt päänahan psoriin kaikenmaailman käsivoiteita. Paras on ehdottomasti tummeli, joka vie tehokkaasti hilseen pois ja saa päänahan rauhoittumaan.

On noita muitakin kokeiltu, kun muut rasvat olleet loppu ja päänahka tarvinnut kipeästi kosteuttajaa. Hajusteellisten käsivoiteiden kanssa on kylläkin pidemmän päälle oksettava olla, koska se haju leijailee koko ajan ympärillä ;)

Eipä noista mitään haittaakaan koskaan ole ollut..

• Elina

Mistä tummelia saa, kun ei ole kohdalleni osunut.

• Elina kirjoitti:

kaupasta oon ainaki ite joskus ostanu..

• kaaru
        Elina kirjoitti:

Olen nimittäin käyttänyt Tummelia kosteuttamaan muuta ihoa, mutta en ole sitä tajunnut käyttää hiuspohjaan. Olen ostanus sitä apteekista. Aikanaan huvitti sen käyttö, kun tiedän maalaistalon tyttönä mihin se alunperin on tarkoitettu. Ainakin kotonani äiti käytti sitä voidellessaan lehmän utareita.

• kaunis bodari poika

kannats ottaa ubikinoni käyttöön myös sisäisesti kute monivitamiinit ja kala sekä helokki oljyt ihminen on mitä syö

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7543
    2. 105
      5533
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5037
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      138
      4412
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3140
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      49
      2813
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2759
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2387
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2344
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1946
    Aihe