eli mitä voi pahimmassa tapauksessa tulla kun kaveri sai syytteen 9 varkaudesta ( mökkimurtoja kaikki)
MITÄ VOI TULLA
KERTOKAA
2
1057
Vastaukset
- ongelmaasi
Varkaudesta normaalisti voi saada sakkoa tai max 1v6kk vankeutta. Useamman rikoksen tapauksessa jos kaikista rikoksista tuomitaan samalla kertaa yhteinen rangaistus, yhden rikoksen ankarimman enimmäisrangaistuksen (eli nyt tuon 1v 6kk) saa ylittää vain yhdellä vuodella, jos ankarin enimmäisrangaistus on vankeutta vähemmän kuin 1v6kk (Rikoslaki 7:2).
Eli lyhyesti: maksimissaan kaverisi voi saada 2 vuotta 6 kk vankeutta. - loppuiäksi
jos sattuu olemaan ryöstetty jonkun oikein kyrpiintyneen äijän kesämökki. Eiköhän tekijän nimi tule tietoon mökkiläisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339