hyvä silmälääkäri Tampereella? Pätevä ja ystävällinen? Koskiklinikalla ei taida silmätauteihin erikoistuneita lääkäreitä olla ollenkaan?
Kiitos vastanneille.
Kuka
4
2079
Vastaukset
- Nimetön
Silmälääkäriasemalla, Hallituskatu 11 TRE,
Lääkäri Esko Aine. Hän teki minulle sarveiskalvon siirron. Onnistui tosi hienosti. Varmasti pätevä ja mielestäni myös ystävällinen. Onnea matkaan, - Anonyymi
Mut haukkui ulos vastaanotolta.
Enpä ole sen jälkeen käynyt.
Leikkasi toisen silmän vinoon alle
Kouluikäsenä eikä vaivautunut korjaamaan.
Kävin ihan kypsäksi asti hallituskadulla ja
Siellä ei ollut kuin muita samanlaisia pullonpohja-
Lasien kanssa. Onneks' on muitakin lääkäreitä
Jotka ei huuda. - Anonyymi
PS: Vieläkö sillä kirurgiveitsi pysyy hyppysissä?
Heppuhan on jo ikäloppu!!
Mut leikkas 1975 - 1976..
En antais enää leikellä ainakaan silmiä..
Vessapaperirullia kyllä. - Anonyymi
Niin.
En vieläkään tiedä miksi tohtori Aine alkoi
Minulle intoomaan. Sanoi vielä, etten
Saa tulla vastaanotolleen. Kuten
Sanottu: onneksi on muita silmäläkäreitä,
Harmittaa että se leikkasi alta kouluikäsenä
Silmät ja vielä karsastusta niin että toinen
Silmä katsoo aavistuksen vinoon. Mitä
Hyvää voi tollasessa lekurissa oikeen olla?
Kyllä sarveiskalvon leikkauksia voisi
TaYs: sä tehdä jo joku toinen lääkäri joka
Olisi hyvässä hapessa -
Vielä työelämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272830Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän302370- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542209Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211822Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901686Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1021622- 3061525
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm141436- 1331428