Helsingin Sanomat tänään:
"Euroopan talouskasvu on saavuttamassa kesän ja syksyn aikana huippunsa. Kasvu on jatkossakin hyvää, mutta erittäin hyvältä kasvu-uralta lähdettäneen nyt hieman alaspäin.
Tiistaina julkaistut euroalueen luottamusta kuvaavat luvut kertovat, että euroalueen yleinen luottamus talouteen on laskenut jopa hieman odotettua enemmän. Kuluttajien luottamus talouteen on pysynyt ennallaan, mutta lähes kaikki muut luottamusluvut osoittavat alaspäin."
NOUSUKAUDEN HÖYRYÄVÄ HUUMA HYYTYY, ON ONNENAVAIN SILLÄ JOKA VÄHÄÄN TYYTYY !
Huipulta alas
Ramsted
3
568
Vastaukset
- tyytyväisiä pitäisi olla
Mikään ei tunnu riittävän. Kuten jutussa lukee, niin kasvuvauhti on jatkossakin hyvää, vaikka ei niin kovaa kuin tähän asti.
Tuntuuko sinusta siltä että palkkasi romahtaa, jos olet saanut ennen 100€ korotuksen vuosittain, ja jos saatkin tänä vuonna vain 50€ korotuksen? Minusta se ei ole palkan romahdus, koska palkka kuitenkin nousee. - Tukkimiehentäi
Saas nähdä onko lama vai taantuma tulossa.
- dorka...
Huipulta alas = Kasvu on jatkossakin hyvää
Vittu mikä talousnerotuhnu ja varmaan huippukoulutettu sellainen.
BUBUBUUBUBUUBHAHAHHAHHAHA
B
U
B
U
B
U
B
U
U
B
U
B
H
A
H
AHH
A
H
H
A
H
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 613208
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161142- 891038
- 101945
- 50923
- 96804
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35801Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89678- 48625