Olisiko jollain teitoa maksetaanko katumaalareille etukäteen kuvaa "tilattaessa" vai vasta sitten kun kuva on valmis?
maalareista
2
650
Vastaukset
- kuvasta
50 levaa etukäteen ja 80 levaa kun hain valmiin kuvan. Kuva on kokoa 50cm * 50cm ja kaksi henkilöä... mustavalkea. Liekkö liian kallis, mutta hieno se on=) 5 päivää taiteilija piirsi sitä.
Kuukauden päästä uudelleen ja luultavasti pitää teetättää myös sukulaisille jonkinlaisia kuvia... - loput kun hakee
näin ainakin meillä oli, kun heinäkuun alussa oltiin. Halusi etumaksun siksi, että varmaan tulemme hakemaan taulun. Luulen, että on yleinen käytäntö. Me maksettiin kahdesta taulusta 180 levaa, eli 90 euroa. Maksettiin ensi tuo 80 levaa ja sit kun taulut haettiin loput.Toisessa taulussa on kaksi henkilöä ja toisessa yksi. Ei heti ensimmäiselle katutaiteilijalle jätetty, vaan katseltiin vähän ja kyseltiin. Meidän maalari on pariskunta, joka on kukkaiskadulla heti kohta mäkkärin jälkeen...
Tauluista tuli ihan kuvan näköiset.
Jos haluat esim. kahdesta eri valokuvasta taulun, että ne on kuitenkin samassa taulussa, niin sekin onnistuu. No, tulikohan tuo nyt ihan selvästi kerrottua.. toivottavasti ymmärrätte =)
Hyvää ja aurinkoista lomaa... Pitäkää hauskaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17617- 48526
- 36526
- 25515
- 43492