Oikein pasahti mieleen moinen yhteiskunnallinen mätäpesä! Kolmasosa rahoista tulee peliriippuvaisilta. Tuotosta suuri osa menee epärehellisen urheilun tukemiseen. Siis missä järjestäjien moraali??
Loppui mun lottous aikaa sitten jo.
Rahapelien eettisyyys?
3
437
Vastaukset
- vaan löttöäminen
Voitan joka viikko muutaman sentin, kun en viitsi viedä. Otti päähän kun aikoja sitten R-kipsan tyttö hymyili nätisti ja sanoi ettei tästä mitään tule vaikka miljoonaa tilasin. Olisi muka pitänyt olla 7 ruksattua ruutua ja vanhasta muistista oli vain 6.
Ei ne tuotot yksin urheilulle. Menee "tieteelle, taiteelle ja kulttuurille". Ooppera saa saman verran kuin urheilu yhteensä.
Urheilusta voidaan kyllä olla monta mieltä. Jos rahat menee seuroille juniorihommiin, ihan oikea osoite. Kilpaurheilu huipulla on ammattilaisten hommaa, ei sekään niin kovin epärehellistä vaikka kovaa onkin.
Mutta miksi sitä tuottoisaan ammattiin rahojaan lykkäisi. Eikö vaikka putkimiehelle, remonttireiskalle tai piippumuurarille - jos korkealle pitää päästä- ascoikk
"Voitan joka viikko muutaman sentin, kun en .." Tuolla logiikalla minä sitten häviän joka viikko muutaman satatuhatta kun en voita?? Ei hitto,vararikko uhkaa:)
jos rahapelejä tulevaisuudessa hoitaisivat vain kansainväliset suuryritykset. Menisivät nekin eurot ulkomaille kansanterveyden, kulttuurin, urheilun ym tukemisen sijasta. RAY tukee monenlaista toimintaa. Tämä on yksi niitä harvoja asioita, joissa monopoli on minusta ihan hyvä asia. En edes kuvittele, että rahapelit voisivat kokonaan kadota maailmasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591728Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1371419Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10846- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39541- 38494
- 45476
- 52455