Löytyykö kuntosalia Santorinista?
Kamarin kylästä tai muualta?
Santorini
6
1131
Vastaukset
- kuntoilija*
Varsinaisesta kuntosalista en tiedä, mutta luulenpa, että kun menet Firan/Imeroviglin puolelle ja kävelet/juokset niitä portaita ja rinteitä edestakaisin niin siihen ei tarvitse kuntosalia, ja saa vielä "kaupanpäälliseksi" raitista ilmaa:)
- bodywoman
Mutta, kun en haluaisi polttaa rasvaa ja portaissa juuri rasva palaa eniten.
Aamuaerobiset tietysti teen lenkkeilemällä ulkosalla.
Mulla on massanhankinta päällä ja siksi salitreenit ovat kaiken A ja O. - on hyvä
bodywoman kirjoitti:
Mulla on massanhankinta päällä ja siksi salitreenit ovat kaiken A ja O.konsti, juo 6litraa Mythosta joka päivä, kyllä massa kasvaa.Mistä näitä narsisteja riittää,huh.
- bodywoman
on hyvä kirjoitti:
konsti, juo 6litraa Mythosta joka päivä, kyllä massa kasvaa.Mistä näitä narsisteja riittää,huh.
mutta siltikin kaipailen edelleen kuntosalia Santorinilla.
- ja peuhaa
bodywoman kirjoitti:
Mulla on massanhankinta päällä ja siksi salitreenit ovat kaiken A ja O.sen kanssa nakurannalla pitkin päivää.. eiköhän massa kasva.
- googlettaao
ja peuhaa kirjoitti:
sen kanssa nakurannalla pitkin päivää.. eiköhän massa kasva.
Ajattelin vaan et toi google on keksitty. Et jos sitä kautta yrität.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 51761
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671