moi! olen 14v. tyttö ja mulla on alkanu kasvaan rinnat. aikasemmin mulla hävetti aina liikuntatunnit, koska muilla meidän luokan tytöillä oli jo rinnat - paitsi ei mulla.. nyt mulla hävettää paidan alta pilkistävät piikit! mittasin, että AA-kuppikoko vois olla mulle sopiva, mutta en viitti sanoo äitille, että tarviin rintsikat. se on mulle vihjaillu vähän että pitäs kohta ostaa, mutta se ei ymmärrä että mä haluun ne nyt ja heti! en viiti sanoa en, en varmana, kun se viimeksi ko sano siitä, nii se sillee vähän härnäs.. auttakaa!!! ois mukava omistaa rintsikat ennen ku koulut alkaa, mulla hävettää olla lautarinta tai piikkirinta ja pikkutyttömäinen.. :((
rintsikkaongelma
13
1409
Vastaukset
- äitille, että...
tarvitset ne ennen koulua ja sillä siisti. Tuskin se siitä sen enempää kyselee.
- gudfather
Joo, ja pyydä mutsia samalla hankkimaan sulle stringit, dildo, e-pillerit ja brassivahaus kaikki muu mitä nykyteini tarvitsee...
- 14v.
gudfather kirjoitti:
Joo, ja pyydä mutsia samalla hankkimaan sulle stringit, dildo, e-pillerit ja brassivahaus kaikki muu mitä nykyteini tarvitsee...
tarvitset..
- hyvä ihminen
ite ne rintsikat, jos et kerran kehtaa pyytää. Niin ja ihan tiedoksi vaan, ei ne rinnat kasva niitä rintsikoita ostamalla, AA:t ne on silti, eikä ne sen isommilta näytä rintaliiveihin laitettuina. No, mutta on parempi hankkia liivit, kun että näkyy nännit paidan läpi, se ei ole kovin kaunista.
- runk runk
Eipä :D
- normaali asia
Tiedän, että sinusta saattaa teini-ikäisenä ja asiasta hämmentyneenä tuntua oudolta ja hävettävältä kysyä äidiltä rintsikoista, mutta usko pois, äidillesi se on mitä normaalein juttu eikä hän varmasti tule edes ajatelleeksi, että susta on vaikeaa puhua asiasta. Sanot vaan reippaasti, että haluat ostaa rintaliivit ennen kuin koulut alkavat ja menet äitisi kanssa ne ostamaan, tai sitten pyydät niitä varten rahaa ja käyt itse. Ja muista sitten siellä niitä ostaessa, että myyjältä voi pyytää apua nolostelematta ollenkaan. Rintaliivit on aikuisille ihmisille vaatekappale siinä missä muutkin, teininä ne vaan sitten tuntuu jotenkin ihmeellisiltä...
- et....
..voisi äidillesi sanoa? tai sitten hommaat jostain rahat ja ostat itse.. Jos äitisi on ehdottanut sinulle rintsikoiden ostoa, mikset jo kiirehdi :D osta äkkiä ;)
- kärsinyt
Oletko saanut piikkirinnoilles sipivat liivit? Mulla vaikeuksia vain muotoonprssätyt sopii.
- mahdollinen vaihtoehto..
niin,jos sulla on isosusko ja lähtisit sen kaa ostaa sulle rintsikat jos et äidiltä halua/uskalla kysyy?
- 14v.
asuu oulussa, mutta kiitos silti sulle ja kaikille vastanneille.
- 14v.
kiitos kaikille, minä rohkaistuin Prismassa sanomaan äitille että minä haluan rintsikat. äiti sanoi että no mennäämpä kattomaan ja sit me vain ostettiin. kyllä mulla jännitti. :D
- ...
xD hyvä että uskaltauduit...itse menin itse ostamaan koska veikkaan että äitini,joka on mm.lääkäri se olisi ollut aika karmaisevaa
- ?????????!?
ekat rintsikat 14-vuotiaana??? Ite hankin ensimmäiset kun olin 11.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14510820
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414135Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981577Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?741435Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396