Moikka.
Koirallani on vaikea leikkaus edessä, omalta paikkakunnaltani ei löydy sitä leikkaavaa lääkäriä. Sain omalta lääkäriltän vinkkiä tampereen ja Vihdin eläinlääkäreistä, joten olisiko kelläkään tietoa esim. Tampereen pätevistä leikkaavista lääkäreistä? KIITOS!
Tampereen eläinlääkärit.
8
689
Vastaukset
- niksu
millaisesta leikkauksesta on kyse.
Itse asun Tampereen lähellä, mutta esim. polven ristisiteen leikkaukseen mentiin Helsinkiin Putrolle. En luottanut silloin (noin 10 v) tamperelaisten eläinlääkärien taitoihin, enkä välttämättä luottaisi vieläkään. Kasvattini leikkasi vastaavassa tapauksessa Ventelä Kankaanpäässä. Molempiin olitiin tosi tyytyväisiä. - käydä
Tampereen eläinlääkäriasema VETER:illä.
Siellä on erinomaiset lääkärit ja hoitajat.- ehto
Nurmi leikannut Veterissä Tampereellä kahden koirani polvet. Ensimmäisen jo 12 vuotta sitten. Molemmat koirat elivät elämänsä loppuun siltä osin terveinä. Ei mitään valittamista.
- Tassuliini
Kiitos vinkeistä, mitään ei kumminkaan voitu tehdä. Rottweilerhauvani (2.5v) lopetettiin tänään omalla paikkakunnallani Porissa. Levinnyt luusyöpä :'(
- kysyä minkälaisesta
leikkauksesta olisi ollut kyse. Mutta koiruus sai nyt rauhan. Osanottoni :(
- kipeä muisto
Veter on kallis ja eläinlääkärit välinpitämättömiä. Tutkimus tehdään nopeasti ja huolimattomasti, eläintä ja sen omistajaa kohdellaan tylysti. Pelkkä titteli ei valitettavasti kerro hoidon asiantuntemuksesta, jos ei ole omistautunut hoitotyölle ja kumpikaan mieslääkäri Veterissä ei täytä tätä kriteeriä.
Veterissä on tutkimusvälineitä, mitä ei välttämättä muilta eläinlääkäreiltä Tampereella löydy ja tällä maineella sit houkutellaan asiakkaita. Mutta omasta kokemuksesta voin kertoa, että oma koirani kuoli hoitovirheeseen ja väärään diagnoosiin, vaikka kaikki kalliit tutkimukset tehtiin. Halusin koiralleni parasta mahdollista hoitoa ja olin valmis siitä maksamaan. Palvelu oli heti alussa epämääräistä, mutta Veter oli ainut paikka silloin Tampereella, mikä suoritti tähystystutkimuksia.
Kaikki hoidettiin alusta loppuun huonosti ja kaiken lisäksi omistajan surua ei osattu käsitellä lainkaan; oltiin peräti vihamielisiä, kun uskalsin arvostella tapahtunutta. Tein hoitovirheestä valituksen, mutta tavallista on ettei syyllisyyttä voida varmuudella todistamaan eli eläimen omistaja häviää aina.
Nyt viisaampana voin neuvoa, että jos on jotain vakavampaa sairautta, niin Helsingin pieneläinklinikka on ainoa paikka minne veisin koirani hoitoon ja saamaan diagnoosin sairaudesta.
Hakametsän eläinlääkäri on ihan OK paikka. Asiallinen ihan rutiini tapauksissa, se ei ainakaan tee mitään mihin ei pysy ja mihin ei asiantuntemus riitä.- voi voi
Juu ei Veteriin jos eivät osaa lohduttaa maksavaa asiakasta, vaan koittavat hoitaa pelkästään koiraa. -Ja sitäkin ihan väärin.
Mieluimmin johonkin muuhun paikkaan missä keskitytään omistajan lohduttamiseen.
Itse olen tosin ollut parikymmentä vuotta veterin asiakkaana ja aina on koira saanut asian mukaisen kohtelun. Itselleni tosin en ole tarvinnut erikoiskohtelua enkä tukihenkilöä. - eläinlääkäri
voi voi kirjoitti:
Juu ei Veteriin jos eivät osaa lohduttaa maksavaa asiakasta, vaan koittavat hoitaa pelkästään koiraa. -Ja sitäkin ihan väärin.
Mieluimmin johonkin muuhun paikkaan missä keskitytään omistajan lohduttamiseen.
Itse olen tosin ollut parikymmentä vuotta veterin asiakkaana ja aina on koira saanut asian mukaisen kohtelun. Itselleni tosin en ole tarvinnut erikoiskohtelua enkä tukihenkilöä.minkälainen paikka se on? onko osaavat lekurit esim. leikkauksissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483