-Elperi-

Lea Green

Olen tossa pelissä siinä kaupungissa jossa on se pokemon tower ja siellä niitä haamuja..mietin vaan että miten pääsen sen yhden haamun ohi joka on niiden portaiden edessä, siinähän piti käyttää jotain juttua muttakun en yhtään muista että mistä sen sai..jos joku osaa auttaa niin olisin kiitollinen jos voisit vastata viestiini

4

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Elperi-

sori tarkotin siis leafgreen...

• Myuu

Mene Celadon Cityn Game Corneriin, siellä on yksi Team Rocketin jäsen sellaisen julisteen edessä. Taistele kys. tyyppiä vastaan ja kun se häipyy, paina julisteen takana olevaa nappia. Näin pääset Team Rocketin piilopaikkaan, ja selvitettyäsi sen (taisteltuasi Giovannin kanssa) saat Silph Scopen joka pystyy tunnistamaan haamut.

• -Elperi-
        Myuu kirjoitti:

Mene Celadon Cityn Game Corneriin, siellä on yksi Team Rocketin jäsen sellaisen julisteen edessä. Taistele kys. tyyppiä vastaan ja kun se häipyy, paina julisteen takana olevaa nappia. Näin pääset Team Rocketin piilopaikkaan, ja selvitettyäsi sen (taisteltuasi Giovannin kanssa) saat Silph Scopen joka pystyy tunnistamaan haamut.

okei...kiitos vastauksesta..mulla olis viel sellanen juttu ku oon saffron cityssä ja siel on se iso rakennus (joku silph co. tai jotai) ni miten mä löydän sen avaimen et saan ne sellaset turvahommelit aukeemaan..

• Myuu
        -Elperi- kirjoitti:

okei...kiitos vastauksesta..mulla olis viel sellanen juttu ku oon saffron cityssä ja siel on se iso rakennus (joku silph co. tai jotai) ni miten mä löydän sen avaimen et saan ne sellaset turvahommelit aukeemaan..

Katsopa tätä: http://www.gamefaqs.com/portable/gbadvance/file/918916/28810
        Level 5:ssa on teleporttauskohta K, korttiavain löytyy sen oikealta puolelta. Tuossa kartassa se esine ei näy, mutta siellä se on. :3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2459
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1257
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe