Näinhän se on. Luulisi, että jokainen Vaasalainen on jo oppinut väistämään suojatiellä autoja. Itse ainakin surutta painan kaasua, että ehtisin ennen jalkamiestä. Jos on jalan liikenteessä, ni on kyllä aikaa väistää kiireisempiä...
Autolla ei tarvi välittää
7
549
Vastaukset
- ottaaa melkeen päähän
tuo jalankulkijoiden ylimielisyys!! Jarrut siinä kuluu puhki, jos jokasta mummoo alkaa väistämään. Itse painan myös surutta tallan pohjaan, jos joku änkee suojatiellä eteeni!
- autot ensin
Olen samaa mieltä. Kävelijät joutavat odotella, autot ensin! Mitä siitä tulisi jos jokaista kävelijää jäädään odottamaan joka risteyksessä? Ainakin täysin turhia ruuhkia.
Jalankulkijat odottakoot että autot päristelevät ensin. - naurattaa....
Jos et piittaa säännöistä, et varmaan pane pahaksesi jos joku muukaan ei piittaa ja pistää nyrkin päin näköäsi.
Sääntöjen mukaan mennään. Jos et tunne sääntöjä, pysy kotona. - Omaan napaansa tuijottelijo...
Eikä autoilijoiden tarvitse välittää väistämisvelvollisuuksista, kun väistettävänä olisi pyöräilijä! Sen sain kokea jälleen kerran tänään, kun eräs kaljupää jätkä katsoi tyhmännäköisenä, kun mulkasin tullessani oikealta ja minulla EI OLLUT kolmiota. Lasten kanssa en riskeeraa ja aja väistämisvelvoisenkaan auton eteen, mutta annas olla, kun seuraavan kerran kohtaamme ilman lapsiani, niin...!!!! Sitä ennen voit tankata päähäsi liikennesääntöjä!
- v.aro
ei kannata itteänsä tappaa tahallaan.
- hahahah123456789vd
mä en sua väistä vaikka oliski lapset mukana..
- päälle..
ainakin vaasassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18313718
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402863Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721707Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525