Tilda
Lauha
Mari
Taimi
Inkeri
Natalia
Anton
Markus
Erkko
Elmeri
Sampsa
Taneli
Mitä mieltä nimistä
9
450
Vastaukset
- Hanna
Tilda -Tosi hieno nimi. Itse en antaisi suomalaiselle lapselle kuitenkaan, koska pidän suomalaisista nimistä.
Lauha -Kuulostaa uskonnonopettajalta, sellaselta hyvin stereotyyppiseltä tapaukselta. Mut tää on tietty vaan mun assosiaatio - omalla uskonnonopella tais olla samantyylinen nimi.
Mari -Kaunis nimi! Omassa ikäluokassani vaan kovin yleinen.
Taimi -Söpö nimi. Voisi olla vaikka pieni tyttö, joka seikkailee vanhassa lastenkirjassa ohrankeltaiset hiukset palmikoituna. Omalle lapselleni en antaisi kuitenkaan.
Inkeri -Kaunis nimi, mutta mulle tulee mieleen Pietarin kaupunki. Mistä taas ei ekana tuu mulle mieleen hienot talot, kulttuuri ja muu, vaan pissanhaju ja likaisuus. Niin ei.
Natalia -Tästäkin tulee venäläisassosiaatio. Ei.
Anton -Ruotsinkieliselle pojalle hyvä.
Markus -Mä oon lapsesta saakka suhtautunu jotenkin nihkeesti tähän nimeen.
Erkko -Ei.
Elmeri -Toiseks tai kolmanneks nimeks vois olla oikein hyvä.
Sampsa -Koska itte oon mieltyny perinteisiin nimiin, niin ei omalle lapselle tätä. Mutta muuten symppis nimi.
Taneli -Voisin käyttää omalla lapsella toisena tai kolmantena nimenä. - ja kolahti
siis
Tilda
Lauha
Mali
Taimi
Inkeli
Natalia
Anton
Malkus
Elkko
Elmeli
Sampsa
Taneli
Näin se on- tsirputin
Mali Kuulostaa Afrikan maalta, enkä muutenkaan pidä.
Elkko Ei kuulosta hyvältä. Tulee mieleen Elikko.
Inkeli Liian r-vikaisen kuuloinen enkä tykkää muutenkaan. - eve 2
tilda < kiva
lauha < aika laimee
mali < outo
taimi< mummon nimi
inkeli < s vailla oleva inkeri
natalia < venäläisen naisen nimi
anton < söpö
malkus < s kera ok
elkko < lempinimi
elmeli < ei kolahda
sampsa < tää on jännä nimi,harvoi kuulee.
taneli < joo ihan hyvä - eve 2
Malkus < r;n kera ok
- tsirputin
Tilda Tosi söpö :)
Lauha Vähän liian laimea, enkä muutenkaan pidä kamalasti, mutta ihan ok.
Mari Tosi nätti, mutta liian yleinen.
Taimi Ihan ok, mutta ei sykähdytä kummemmin.
Inkeri Nätti nimi :)
Natalia Liian venäläistyyppinen, enkä muutenkaan oikein pidä.
Anton Ihan ok, mutta en antaisi näin "ulkomaalaista".
Markus En oikeen tykkää.
Erkko En tykkää.
Elmeri Ihan hauska :)
Sampsa Liian lempinimimäinen.
Taneli Ihan ok, mutta en hirveästi pidä. Liian vanhanaikainen tai jotain. - Täti
Tilda = nätti vanha nimi :)
Lauha = ei ole minun makuuni
Mari = perusnimi
Taimi = ei ole minun makuuni
Inkeri = menettelee toisena nimenä
Natalia = en erikoisemmin pidä
Anton = hyvä nimi (suomalaiselle ehkä toisena nimenä parempi)
Markus = ei ole minun mieleeni
Erkko = kiva, ei liian yleinen :)
Elmeri = varsinkin toisena nimenä kiva
Sampsa = menettelee
Taneli = toisena nimenä OK - 'mielipide'
Tilda - suosikkini! Kansainvälinen ja kaunis.
Lauha - Ei oikein pidä, lahna...
Mari - Kiva, lyhyt. Liian yleinen.
Taimi - sukunimi.
Inkeri - Kiva, pirteä, perinteinen
Natalia- Ihana, kaunis.
Anton - miehekäs, perinteinen
Markus -ääh...
Erkko - erikoinen, suomalainen.
Elmeri - Sopii suomipojalle!
Sampsa - ennakkoluuloton.
Taneli - kunnon perusnimi. Rehti. - plooh-
Tilda ja Inkeri ovat ihania nimiä! Pojista Anton ja Elmeri ovat minusta kauneimmat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1702620- 1612422
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182047Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee552013Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."21702"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591414Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1961313Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2171078Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää811068Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3491002