Eli olemme hankkimassa pian koiraa.
Mikä koirarotu minulle sopisi?
Koira saisi kaksi n. 3-4km lenkin päivässä ja se saisi olla vapaana pihassa 2-3h & paljon kaikkea touhuamista omistajan kanssa. En haluaisi mitään vahtikoiraa. Turkkia voisin harjailla päivittäin, ja myös välillä trimmatakkin, jos on tarvetta. Olisi kumminkin hyvä, jos turkkia ei tarvitsisi hirveästi trimmata. Haluaisin pitkäkarvaisen tai puolipitkäkarvaisen, keksikokoisen tai suuren koiran.
Mikä rotu mulle?
8
580
Vastaukset
- olis
Vaikka pitkäkarvainen collie.
Paimenkoirasukua ja ei ihan kunnon vahtikoira.
Turkkia pitää harjata, mutta ei välttämättä trimmausta.
Taitaa mennä collie keskikokoisen luokkaan ja ainakin meidän collie tykkää olla ulkona ja touhuilla, mutta viihtyy "omissa oloissa" vaikkakin kyhjöttää siellä missä sinäkin, kun sitä paimenkoira viettiä niin haluaa pitää lauman koossa =) - ehdotusta ja
vaihtoehtoa:
*Kultainennoutaja
*Beauceron
*Shetlanninlammaskoira
*Bordercollie- juuuuu
Kiitos ehdotuksista. Bordencollie kuulostaa kivalta, ja samoin pitkäkarvainen Collie. (:
Mitä luulette: sopisiko Berninpaimenkoira tai Suomenlapinkoira minulle? - todellakaan
juuuuu kirjoitti:
Kiitos ehdotuksista. Bordencollie kuulostaa kivalta, ja samoin pitkäkarvainen Collie. (:
Mitä luulette: sopisiko Berninpaimenkoira tai Suomenlapinkoira minulle?bordercollieta. Sille tuo liikuntamäärä EI riitä. Se on maatalojen yms. miltei aina liikkessä oleva paimenkoira.
- Karin1
juuuuu kirjoitti:
Mitä luulette: sopisiko Berninpaimenkoira tai Suomenlapinkoira minulle?Nimittäin suomenlapinkoira!
Ihana rotu. - tosssu
Karin1 kirjoitti:
Nimittäin suomenlapinkoira!
Ihana rotu.Meillä on Suomenlapinkoira. :>
- se teille
sekarotuinen istuis? niitä on kauheesti tarjolla ja varmasti ihania yksilöitä :) http://www.lemmikkipalstat.net/apula/ siellä on vaikka mitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1332856SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän571868Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava951832Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3021781Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --201634Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291332Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291299Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1171215Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411102RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041052