Adreesi Sheenan

pois ajamiseksi

bailut palstalta! Koska jos Sheenalla ei ole mitään muuta asiaa kuin puolustella yksinäisyyttään ja kehottaa kaikkia istumaan kotona koneellaa sipsipussin kanssa perjantai iltana niin parempi sitten, että hän ei tulisi tänne mäkättämään. Tänne saa laittaa viestiä jos on mun kaa samaa mieltä!

9

1155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jikkee

olen kyllästyny Sheenan! Eli mun nimi listaan!

• .............

Halveksin älynlahjoiltaan köyhiä pissiksiä. Katsotaan sitten 10 vuoden päästä ketkä ovat yksinäisiä kun me nörtit työskentelemme IT-alojen firmoissa ympäri maailmaa huippupalkoilla seurustellen kauniiden julkkisnaisten kanssa ja te yläasteiän "kovikset" riudutte kotona työttömänä/vankilassa/vieroidushoidoissa/haudassa. ;)

• Minapavain

...tuo nyt noinkaan mennä :)Molemmissa puolensa. Biletystä ja kotona istumista molempia tasapuolisesti niin ettei sitten jouduta työttömäksi/vankilaan/vieroitushoitoon.. ;) Miksihän ihmiset ajattelee et joihinkin asioihin on vaan yks oikea ratkaisu. Pitää joko ryypätä ittensä hengiltä TAI sitten istu perse homeessa kotisohvalla? Eiköhän siltä väliltäkin olis mahdollista jotain tehdä.

• eh eh eh

tuo sheena ku luule aina olevansa oikeassa ja se, että pitäisi aina olla kotona homehtumassa! Eli tavallaan saat multakin kannastusta et sheena menis jonnekkin muualle pulputtamaan!

• rihanna fani

kans vaan listaan! Sheena on toisi ihqu eiky sipsipussi!

• solt fleur

Tollaset tyypit on ärsyttäviä! Sheena sucks!

• Mieluummin selvin päin

Minusta Sheena on paljon älykkäämpi teitä muita.Liottakaa vaan aivojanne lisää alkoholilla.Se on teidän kohtalonne.Pissiksiä tulee lisää.

• oma tuki

on aina paras tuki, vai mitä? Oon 90% varnaa et ton viestin laitto itse Sheena! Sheena on hullu!

• emmi 90

Kovasti näyttää tuo sheena olevan kohuttu täällä! Mutta eihän sheenalla ole mitään oikeutta tulla sanomaan mitä meiän nuorten pitäs tehä! Sitä paitsi musta tuntuu, että sheena jatkaa edelleen täällä , mutta ilman nimimerkki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5981
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2075
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe