Uusia

kavereita?

Elikkäs olen muuttamassa syyskuussa Lappeenrantaan ja olisi mukava saada uusia kavereita.Muutan keskustaan koirakaverien kanssa ja töitä haen.
Olen -83 syntynyt ihan tavallinen naiseläjä,tykkään ihan tavallisista tyttöjen jutuista eli shoppailusta,välillä yöjuoksuista,kahvilla istumisesta,hyvästä ruoasta,mukavasta seurasta ja koirista.Niin ja tietty pojista ;).Mikään himourheilija en ole,mutta rauhallista lenkkiseuraa miusta ja koirista saa kyllä,ja miksipä minuu ei sais houkuteltuu johonkin uuteen harrastukseen kaveriksi.Samanhenkisiä kavereita siis olis haussa.Tämä ei ole mikään seuranhakuilmoitus,olen juuri eroamassa,mikä ei ole kovin mukavaa ja uusi riesa ei ole ensimmäisenä tärkeysjärjestyksessä.
Jos löytyy mukavia iloisia ihmisiä joiden kaveripiiriin mahtuu yksi lisää niin ilmoitelkaa itsestänne.Laitan sitten s-postiosoitetta tänne.

6

1281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikas...

mukavalta muuttajalta!
      Tervetuloa vaan Lappeenrantaan! :)

• tervetulotoivotuksista!

Kovalla innolla jo muuttoa odottelen.Lappeenranta on kaunis ja juuri sopivankokoinen kaupunki.Rajanläheisyys ei häiritse ja vaikka itänaapureitakin on joka lähtöön,niin silti tuo sijainti tekee kaupunkiin mukavan kansainvälisen tunnelman.
        Töitä en ole vielä hakenut,muutama perusammatti löytyy ja oman alan töitä varmasti,jos ei ole niin nirso.
        Täytyy sanoa että muuttoon ei liity sen erityisempää syytä kun joku mielenoikku :),montaa tuttavaa ei siellä ole,mutta kaupunki teki vaikutuksen.Olkaa siis ylpeitä hienosta kaupungistanne,jonka asukasmäärä kasvaa ainakin yhdellä ihmisellä ja parilla koiralla :)

• kysyä?
        tervetulotoivotuksista! kirjoitti:

Kovalla innolla jo muuttoa odottelen.Lappeenranta on kaunis ja juuri sopivankokoinen kaupunki.Rajanläheisyys ei häiritse ja vaikka itänaapureitakin on joka lähtöön,niin silti tuo sijainti tekee kaupunkiin mukavan kansainvälisen tunnelman.
        Töitä en ole vielä hakenut,muutama perusammatti löytyy ja oman alan töitä varmasti,jos ei ole niin nirso.
        Täytyy sanoa että muuttoon ei liity sen erityisempää syytä kun joku mielenoikku :),montaa tuttavaa ei siellä ole,mutta kaupunki teki vaikutuksen.Olkaa siis ylpeitä hienosta kaupungistanne,jonka asukasmäärä kasvaa ainakin yhdellä ihmisellä ja parilla koiralla :)

Mistä päin olet muuttamassa?
        Lappeenranta on kyllä kiva pikkukaupunki, varsinkin kesäisin tosi kaunis paikka.
        Se on kyllä sanottava, et jostain syystä ihmisiin täällä ei kovin helppo ole tutustua, en tiä onki vika minussa vai muissa =)
        Itekin muutin tänne ~6 vuotta sitten.

• vaan :))

Uusia tuttavuuksia ei ole koskaan liikaa :) Laita postia tulemaan niin tutustutaan :) ja toki muutkin saa laittaa..Olisi mukava tosiaan tutustua uusiin ihmisiin.

[email protected]

• tytteli vaa...

Joo,eli mailaappa ossaan [email protected] nii kirjotellaa lisää.Oon kans Lappeenrannast ja 22-vuotias naisihmine ja etin kans uusii tuttavuuksii :) :D

• maarit2111

Mulle saa kans laittaa mailii.. Tääl 21v tytsi kans uusia kamuja vailla Lappeenrannast. Tääl todellaki ei löydy heti uusii kavereit jos ei koulus suunnilleen oo tai jotaih. joten jos vaik tän kaut onnistais. =) [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      310
      6069
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3586
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2760
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2151
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1718
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      66
      1150
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1035
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      141
      940
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      918
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      874
    Aihe