Oon jumissa eräässä kohassa, jossa mun pitäs
hakata Seymour ja kaks sen "vartiaa"?
Miten tuo kohta mennään?
Ois kiva, jos auttaisitte.
Final fantasy kymppi
3
405
Vastaukset
- ghjgjhgj
Ensimmäistä taistelua maskeeraavat kaksi Guado Guardia, joilla on Auto-Potion -counter kaikkia hyökkäyksiä vastaan, joka parantaa 1.000 vahinkoa. Heistä pääsee eroon joko varastamalla nämä Potionit heiltä Rikkulla, tai ampumalla joku Aeon Overdrive.
Samalla kun Guado Guardeista ollaan pääsemässä eroon (heistä tulee päästä nopeasti eroon, sillä he käyttävät Shremedy-hyökkäystä satunnaisesti, joka aiheuttaa Confusen jollekin hahmolle), ja kaikkia Hastetaan, Seymour hyökkää samalla. Hän käyttää loitsuja Blizzara, Thundara, Watera ja Fira tuossa järjestyksessä, ja sitten aloittaa listan alusta. Ottelun alussa ota Yuna esiin ja käytä NulFrost, jotta Blizzara ei aiheuta vahinkoa. Jatka käyttämällä muita Nul-loitsuja oikeissa kohdissa.
Seymouriin ei tarvitse tehdä kuin 3.000 vahinkoa ennenkuin ensimmäinen ottelun osa keskeytyy. Sitä ennen kannattaa käyttää Talk-komentoa Tiduksella (tuplaa Strengthin ottelun ajaksi), Yunalla (tuplaa Magic Defensen ottelun ajaksi) sekä Wakkalla (tuplaa myös Magic Defensen ottelun ajaksi).
Seymour kutsuu siis Animan. Anima käyttää joka toisella vuorolla Pain-hyökkäystä, ja joka toisella Boost-kykyä. Pain on ns. Instant Death-hyökkäys, eli se tappaa välittömästi. Joka tapauksessa se tekee hyvänlaatuisesti vahinkoa, mikäli [Death Ward] tms. estää Instant Death-vaikutuksen. Boost boostaa Animan Overdriveä, ja kun se on täynnä, tekee Anima Oblivion-hyökkäyksensä.
Hyvä vaihtoehto on ottaa Yuna eturiviin ja Summonata uusi ????-Aeon, jonka hän kävi juuri temppelistä hakemassa. Aeonit ovat immuuneja Instant Death-vaikutukselle, ja tämä Aeon on muutenkin voimakkaampi kuin mikään aikaisemmista Aeoneista. ???? voi myös parantaa itseään ampumalla Blizzard- tai Blizzara-loitsuja itseensä. Hyökkää Animaa vastaan tavallisilla hyökkäyksillä säästäen MP:ta parantamiseen, kunnes sillä on ~7.000-9.000 HP:ta jäljellä. Ammu ????:n Overdrive ja ottelun toinen osa on ohi. Mikäli Anima saa Oblivioninsa jossakin vaiheessa valmiiksi, siitä selviytyy ????:n Aeon Shieldillä.
Kolmas taistelu on jälleen Seymour, mutta tällä kertaa voimakkaampana. Hän sai HP:nsa takaisin, ja ampuu yhden loitsun sijasta kaksi loitsua per vuoro. Yunan tulisi päästä Nul-loitsuissa mahdollisimman nopeasti ajan tasalle kiertokulusta Multi-Blizzara, Multi-Thundara, Multi-Watera ja Multi-Fira, koska kumpikin loitsuista tekee noin 2.000 vahinkoa yhteen hahmoon. Seymour ei ikinä ammu kahta loitsua samaan hahmoon, yhdellä vuorolla. Kun Yunan Nul-loitsut ovat pystyssä, on Seymour hampaaton.- kummajainen vainen
voit muistaa kaiken tuon??
- roxi
oisiko mitään pientä vinkkiä heitettäväksi, kun olen jäänyt jumiin siihen kohtaan missä ollaan jo niissä luolissa, joihin mennään sen jälkeen kun seymouria vastaan ollaan oteltu 3:n kerran ja auron selittää jotain jostain öppelistä jolla se yunaleska testaa niiden voimat... siis se iso valkoinen örkki, joka käyttää sitä parannus taikaa melkeen kokoajan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35315029- 2575953
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113448- 1912556
- 1372189
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142072Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101590Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481369Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411196- 891170