Elikkä tässä tulis kysymyksiä. Vaikka nää liittyy pentuihin se ei tarkoita että teettäisin niitä. Ei mulla ole edes chihuahuaa...
Eli:
- Jos mulla olis rekisterissä oleva chihu ja se sais pentuja saisinko mä ne rekisteriin?
- Maksaako rekiseriin laitto? Miten paljon?
- Jos mun chihuahua sais nyt pentuja miten mun pitäisi toimia? Kuten millon rupeisin antaa ruokaa ja millasta ruokaa. Miten mun pitäis niitä hoivata? Entä miten vanhoina pennut pitää rekata?
- Haukkuuko chihut sen enempää ku muutkaan koirat?
- Lähteekö lk chihusta karvoja? Paljon?
Ei muuta tällä kertaa...
Kiitos vastaajille...
Chihu kysymyksiä!!!!
Hello_Melli
1
309
Vastaukset
- jjpp
- Jos myös isä on rekisterissä, niin pennutkin saa rekisteröityä
- Rekisteröinti maksaa vanhempien näyttely ym. menestyksen mukaan 20-70e per pentu.
- -
- Koulutuksesta kiinni pitkälti, kuitenkin saattaa olla hieman herkkähaukkuinen.
- Varmasti yhtä paljon kuin muistakin sileäkarvaisista, eli kyllä kohtuullisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872