jade yleinen?

.onks.

Onko Jade kovinkin yleinen nimi näinä päivinä? Tuntuu että moni antaa sen nimen, tai tuntuu että törmään siihen usein..

Mietinkin antaako moni lapselle jade -nimen? Kun mietittiin tätä nimeä lapsellemme, mutta haluaisin kuitenkin antaa hänelle suht koht harvinaisen nimen.. ettei koulussa esim ole kymmentä saman nimistä..

Vai onko se vaan, että kun mietittiin tätä nimeä, niin huomaan sen aina?

5

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki
      • alkup.

Kiitos linkistä :) Aikasta mielenkiintoinen.. Kauhia päätös toi nimenkin anto.. Ehkei ole sitten nykypäivänä enää niin, että on useita saman nimisiä samalla luokalla..
        Tosta nimestä on varmaan, että kiinnitän huomion siihen nimeen nyt, että nään sen ihan joka paikassa.. :)

• nimimerkki
        alkup. kirjoitti:

Kiitos linkistä :) Aikasta mielenkiintoinen.. Kauhia päätös toi nimenkin anto.. Ehkei ole sitten nykypäivänä enää niin, että on useita saman nimisiä samalla luokalla..
        Tosta nimestä on varmaan, että kiinnitän huomion siihen nimeen nyt, että nään sen ihan joka paikassa.. :)

Se on sama juttu, kun haluaa lasta, huomaa, että KAIKKI ovat raskaana.. Asiat, jotka kiinnostaa, niihin kiinnittää huomiota.

34 Jadea on siis vasta tänä vuonna saanut nimensä. Eli ei ole monta, kun ajattelee, että se on koko Suomessa.

Minulla on 4 lasta ja työskentelen lapsivaltaisella alalla. Eli minulla on aika suuri kosketuspinta lasten kavereiden, koulukavereiden ja työni kautta erinimisiin lapsiin. Jadeja on tullut vastaan vain kaksi. Yksi 18v ja 7v.

Nimeä pähkäilee aivan kauheasti, mutta sitten kun se on annettu, se on siinä, eikä sitä enää mieti. Mutta onhan se suuri päätös. Nimi on kuitenkin se ensimmäinen "käyntikortti" ihmisestä. Joka paikassa tarvitaan nimeä, joten sen soisi olevan kivan ja sopivan.

• tulee mieleen
      • alkup.

.. kuulonen tuo Jada nimikin kyllä :) Enoo ikinä kuullu..
        Toisaalta tota Jadea oon miettinyt jo pikku tyttönä ja oon keräillyt kiviä, niin tiiä sitten ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6345
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      816
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      790
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      132
      769
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe