Ämmässä ja kysytiiin olenko minä se itse Rantaneuvos.
Nipsu-Neidinkin kysyjä mainitsi, johan nyt jotakin ajattelin, mutta eise siinä mitään näin siinä kävi, monet kerrat tänään, Ämmässä kävellessäni kun niin moni minulle tuntematon sanoi kohteeliaasti päivää, josta Neuvos kiittelee kohteliaasti ja hyvää kesää.
Huomenna Neuvos sitten yrittää korpeen, jossa pitäes olla, tulevan talven lakkamarjat.
Rantaneuvos pysäytettiin tänään
7
1188
Vastaukset
- NIPSU-NEITI
Mitä ihmettä varten kysyjä mainitsi minut jutellessaan kanssasi?
Utelias kun oon.....:)- joku
on tarpeeksi aivoton pysäyttääkseen tuollaisen ja jutellakseen hänelle, ei hänen puhumisistaan kannata välittää tuon taivaallista.
- hillapoika
Lakkaonnea Neuvokselle!
- >:-D
Vihdoinkin julkkis! Täyttymyksen hetki!
Koetahan jo rauhottua neuvos, alkaa jo minuakin punastuttaa puolestasi. kun viitisen litraa, mahtoi tulla tänään sankon pohjalle ja huomenna menen jo uudemman kerran, siellä se sielu lepää ja aatos rientää jo tulevaan syksyyn ja talveen.
Sulle kiitos kun muistit vielä minut, joten hilla pojallekin hilloja sankon pohjalle toivoo Neuvos.>:-D kirjoitti:
Vihdoinkin julkkis! Täyttymyksen hetki!
Koetahan jo rauhottua neuvos, alkaa jo minuakin punastuttaa puolestasi.mutta sehän on jo terveen merkki ettei tarvitte poski punaa käytellä.
Tämä minun toiminta on jo minulla täysin luonnollista, sehän on jo rutiinia ja kantapää kautta oppittua ja pitkän kaavan mukaan, terveppä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481