Onkohan tää Bugi vai mikä kun talossa menee yhen käyttökerran jälkeen kaikki rikki, telkkari, suihku, pönttö tukkoon, poreamme, stereot... ku korjaan ne menee taas rikki. Apuva ees servo ei voi korjata noita ku se menee rikki myös, apuva :D
Kaikki rikki
3
481
Vastaukset
- piparminttuoy
Minulla ollut sama juttu. Yhden koodin avulla sen saattaa saada huomaamatta aikaiseksi, mutta häviää seuraavan pelikerran jälkeen. Myös haamut saattavat rikkoa kaikki tavarat
- kwaak
Eli jos käytät koodeja niin olet saattanut klikata esim. boolprop testingcheatsenabled true päällä jotain juttua ja koodi on aktivoitunut. Eli talossa sen jälkeen kaikki hajoaa koko ajan ja pitää vain poistaa se. Kokeile asettaa perhe uudelleen tontille ensin...
- b.3.p
mutta mulle selvis että jonkun talon mukana oli tullut joku hack, joka sitten aiheutti tämän kaikkien esineiden hajoamisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854788- 1643572
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2002014- 351851
- 461803
- 271792
- 571704
- 181621
- 191617