Eli kun meen nettii, tulee hirveesti uusia ikkunoita ja mainoksia mm.lentolipuista.. ja välillä aukeilee tyhjiä uusia ikkunoita. mite noi saa pois, tyhmä knu olen en tiedä!
ps.mozzilas niit ei oo.
hirveästi mainoksia exploreris
4
514
Vastaukset
- apuaaaaa!!!!!!!!!
ja mainoksia tulee myös Jambalta soittoäänimaioksia ja joku cellorado lähes äänetön soittoääni ja sit vielä jotai ihme rap musasivu. apua nyt!!!!! mite ne saa pois ettei t mainoksii yhtää
- menemään
ongelmasi kanssa joko tuonne:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000628&subcat=758
tai tuonne:
http://www.virustorjunta.net/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=6
sieltä löytyy porukkaa joka voi auttaa sinua.
Sinulla on todennäköisesti pöpö-ongelma. - Lokki1
Selaimessa, Työkalut - Internet-asetukset - Tietosuoja (välilehti) - Ponnahdusikkunoinden esto.
IE7 - Työkalut - Ponnahdusikkunoiden esto.- Nimetön
kiitos oikein paljon avusta! toikin ois pitäny tietää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532576
- 85914
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11885- 49866
- 71751
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35741Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 76572
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap83556- 48555