Vaikka kuhertelevat PS3-fanipoikaparit hykerrellen toivoivat saavansa pelattavakseen tämän laatupelin, Codemasters laittoi tylysti pisteen huhuille.
"We are not porting Overlord to PS3"
Eipä tietenkään, sillä PS3:n säälittävän pieni keskusmuisti, polygonirajoitteinen grafiikkasuoritin ja vain yhden yleiskäyttöisen prosessoriytimen Cell eivät olisi pystyneet tätä peliä pyörittämään, kuin todella karsittuna versiona, eikä PS3:n laitekannan pienuuden vuoksi vaivannäkö olisi kannattanut.
Ei Overlordia PS3:lle
5
445
Vastaukset
- ggdfgfgfd
bo voi vittu!!! harmin paikka...ostin turhaa ps3
- ,lolololol
Tänään juuri tipahtiPelit lehti postilaatikkoon ja ehdin lukea sitä hieman. Lehti sisälsi nimittäin arvosterlun kyseisestä pelistä :D
Hyvää:
- Sujuvaa toimintaa, kivaa käskytystä.
Huonoa:
- Jokaiselta osa-alueelta puuttu syvyys.
- Mielikuvituksettomuus paistaa läpi.
JA AIVAN SURKEAT PISTEET!!....puhumattakaan surkeista kraffoista joka tosin on Xbox 360:sen eliittiä.- Play Magazine
Like a breath of putrid air, Overlord is wonderfully unique, addictive, and fun, not to mention gorgeous, amazingly detailed and brilliantly paced.
- The big guy’s not the nimblest and some of the peasants repeat themselves to nauseam.
Score 9/10
...mutta PS3:lla ei tätäkään tulla näkemään. Voi voi! :)
- chill.........
en viitti edes pc:le tuota hommata!
sai muuten aika huonot pisteet pelit-lehdessä!
onneksi eivät tee ps3:le tollasia surkeita pelejä - mainostaa
hyviä pelejä eikä tuommoisia paska kasoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19746- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511