Ongelmia lennon kanssa

Pekingiin syyskuussa

Olen lähdössä syyskuussa Pekingiin ja olen yrittänyt lentoja varata... Vertaa.fi -kautta löytyy edullisimmat lennot, mutta: ne kaikki sisältävät Hainan Airlinesin lennon, ja sen lentoyhtiön lentoja ei voi Suomesta varata.
Mitä kautta olette varanneet lennot?? Olen yrittänyt seat24, travellink, travelpartnes, ebookers ja kaikki mahdolliset mitä olen netistä löytänyt, kaikki tarjoavat Hainan Airlinesin! Finnairin hinta niille päiville on niin järjetön että sitä kautta en aio tilata lentoa.
Hyvät vinkit ovat nyt tarpeen!!

17

2356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile

      Suorat lennot Beijingiin, ja lähtöpäivät valitsen turistisäästöhinnan mukaan, maksoin juuri lennot Beijingiin 1107€/hlö, menopaluu, joten ei paha.

    • halvalla?

      Milloin olet lähdössä? Kai sinne Pekingiin pääsee muutenkin kuin Hainan Airlinesilla....paljonko olet valmis maksamaan? Tonni ei ole paha...

      • Pekingiin syyskuussa

        En tarvitse kuin pelkät lennot. Air Francella on edullisimmat lennot joita pystyy varaamaan ja hinta on 300e halvempi kuin Finnairilla.


      • mano-65
        Pekingiin syyskuussa kirjoitti:

        En tarvitse kuin pelkät lennot. Air Francella on edullisimmat lennot joita pystyy varaamaan ja hinta on 300e halvempi kuin Finnairilla.

        Joudut kiertämään euroopan kautta..mistä on pitempi matka lentää..ja stoppeja tulee lisää..odotusta yms..no onhan se 300 e tosin rahaa
        Katoitko area.fi minkä hintasia lentoja siell ois??


      • Pekingiin syyskuussa
        mano-65 kirjoitti:

        Joudut kiertämään euroopan kautta..mistä on pitempi matka lentää..ja stoppeja tulee lisää..odotusta yms..no onhan se 300 e tosin rahaa
        Katoitko area.fi minkä hintasia lentoja siell ois??

        Air Francelta saa lennot 808e ja sen parempaa en ole löytänyt. Puolitoista tuntia vaihtoaikaa Pariisissa, ei se niin paha ole. Area tarjoaa kaikkien muiden tavoin Hainan Airlinesin lentoja.


      • maksoi
        Pekingiin syyskuussa kirjoitti:

        Air Francelta saa lennot 808e ja sen parempaa en ole löytänyt. Puolitoista tuntia vaihtoaikaa Pariisissa, ei se niin paha ole. Area tarjoaa kaikkien muiden tavoin Hainan Airlinesin lentoja.

        huhtikuussa lennot (finskillä) hotelli 8 yötä 875 EUR. Kohde oli tosin shangai, eikä peking. Matkan varasin matkapörssin kautta.


      • katoaa Pariisissa
        Pekingiin syyskuussa kirjoitti:

        Air Francelta saa lennot 808e ja sen parempaa en ole löytänyt. Puolitoista tuntia vaihtoaikaa Pariisissa, ei se niin paha ole. Area tarjoaa kaikkien muiden tavoin Hainan Airlinesin lentoja.

        Pariisi on valitettavan tunnettu siitä,että koneen vaihdon yhteydessä laukku ei tulekkaan samalla lennolla.....joten älä ihmettele,jos niin käy.


    • ...

      Jos Ebookers tarjoaa jotain lentoa, niin tottakait voit varata sen lennon Ebookersilta...

      Eli mikä on ongelma?

      • Pekingiin syyskuussa

        Ongelma on se että tarjotut lennot sisältävät Hainan Airlinesin lennon, eikä sen lentoyhtiön lippuja voi kirjoittaa Suomessa.
        Niin minäkin luulin että kun lentoa tarjotaan, sen voi myös varata, mutta eipä vain näin ole.


      • Hainan Airlinesin
        Pekingiin syyskuussa kirjoitti:

        Ongelma on se että tarjotut lennot sisältävät Hainan Airlinesin lennon, eikä sen lentoyhtiön lippuja voi kirjoittaa Suomessa.
        Niin minäkin luulin että kun lentoa tarjotaan, sen voi myös varata, mutta eipä vain näin ole.

        lippuja ei voi kirjoittaa Suomessa??????????


      • Pekingiin syyskuussa
        Hainan Airlinesin kirjoitti:

        lippuja ei voi kirjoittaa Suomessa??????????

        Mutta näin mulle on nyt muutama matkatoimisto ilmoittanut. Olisin saanut lennon yli satasen halvemmalla vielä mutta kun ei niin ei! Ja mulle sanottiin ettei sitä voi kuitenkaan hausta poistaa koska he käyttävät kansainvälistä järjestelmää. En todellakaan olisi uskonut että lentolipun varaaminen menisi niin hankalaksi kun en ole koskaan ennen Kiinassa käynyt.


      • poiuytäölkjhgfd
        Pekingiin syyskuussa kirjoitti:

        Mutta näin mulle on nyt muutama matkatoimisto ilmoittanut. Olisin saanut lennon yli satasen halvemmalla vielä mutta kun ei niin ei! Ja mulle sanottiin ettei sitä voi kuitenkaan hausta poistaa koska he käyttävät kansainvälistä järjestelmää. En todellakaan olisi uskonut että lentolipun varaaminen menisi niin hankalaksi kun en ole koskaan ennen Kiinassa käynyt.

        ootko kattonut kilroylta? sielä ainakin on tarjouslentoja pekingiin. ite lensin viime vuonna kilroyn kautta 700e.


      • Pekingiin syyskuussa
        poiuytäölkjhgfd kirjoitti:

        ootko kattonut kilroylta? sielä ainakin on tarjouslentoja pekingiin. ite lensin viime vuonna kilroyn kautta 700e.

        Yli 900e tarjosivat halvimman lennon. Olen aivan varmasti katsonut kaikki mahdolliset paikat eikä tuota Air Francen hintaa ole yksikään vielä päihittänyt! Marraskuussa kyllä sinne pääsisis 600e Finnairilla mutta kun en pääse marraskuussa vaan on aika tarkat päivät jolloin voin matkustaa.


      • ekku1706
        Pekingiin syyskuussa kirjoitti:

        Yli 900e tarjosivat halvimman lennon. Olen aivan varmasti katsonut kaikki mahdolliset paikat eikä tuota Air Francen hintaa ole yksikään vielä päihittänyt! Marraskuussa kyllä sinne pääsisis 600e Finnairilla mutta kun en pääse marraskuussa vaan on aika tarkat päivät jolloin voin matkustaa.

        tämän päivän hintaa vertaa.fi sivuilla syyskuulle oli n.700€ tosin ei ole suoralento vaan välilasku brysselissä.


      • pekingiin
        ekku1706 kirjoitti:

        tämän päivän hintaa vertaa.fi sivuilla syyskuulle oli n.700€ tosin ei ole suoralento vaan välilasku brysselissä.

        Ei se ole pelkkä välilasku, vaan tietää myös koneen vaihtoa.


      • Pekingiin syyskuussa
        ekku1706 kirjoitti:

        tämän päivän hintaa vertaa.fi sivuilla syyskuulle oli n.700€ tosin ei ole suoralento vaan välilasku brysselissä.

        Hainan Airlinesin lennon. Juuri se kun on se ongelma. Halvin ilman kyseisen lentoyhtiön lentoa on Air Francen noin 800e.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      175
      7037
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      41
      4129
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2085
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1619
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe