Minkä takia autoilijat jättävät kahden auton "turvavälin" liikennevaloissa, että muut jäävät keskelle risteystä?
"Turvaväli"
5
823
Vastaukset
- miksi myös
..parkkeeratessa viedään 2-3 auton paikka kun ei parkkeerata tarpeeksi lähelle muita autoja ,jotta muutkin sopisi.Hyvä esimerkki virkakujalla ja aina sama autoilija asialla.Toisten huomioiminen ei maksa mitään.
- Jorma Salkku
Ehkä se edessä oleva auto haisee niin helvetisti pakokaasulle, että kaikki hajut tulee ilmaistoinnin kautta sisään.
- kärykari
just sellasia romuja köh köh!sinistä ja pahalta haisevaa käryä pukkaa putkesta 100m väli sellaseen ku perässä ajaa hyi hitto!
- mitä sä tarkotti
kärykari kirjoitti:
just sellasia romuja köh köh!sinistä ja pahalta haisevaa käryä pukkaa putkesta 100m väli sellaseen ku perässä ajaa hyi hitto!
kun mä nyt ymmärtänyt en kuinka se sata metri vaikutta jos niin se on kaukana vaan tarkotti se auto kun seiso minä sano fölåt myös ihan totta.
- jos niin
ärsyttää...sinnehän 2-3 auton väliin saat purkkis mahtumaan =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361756
- 50798
- 68757
- 108730
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33609Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27570Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.138445- 51433