Lopetin jo kesäkuunalussa nuvaringrenkaan käytön ja vieläkään ei ole kuukautisia kuulunut. Raskaustestinkin tein tossa jo muutama viikko sitten siinä toivossa, että heti olisi tärpännyt mutta negaahan se näytti. Onkohan sillä vaikutusta kun käytin rengasta 2 putkeen.
Pitänee taas lähiaikoina testailla vaikka luulen että hormonini vain ovat sekaisin. Vauvakuume on kova ja olisi jo kiva päästä tositoimiin yrittämään. :). Kuinka pia kannattaisi mennä lääkäriin?
missä menkat
4
584
Vastaukset
- Niin täälläkin.
Hei!
Lopetin kanssa kesäkuussa e-pillereiden syönnin. Söin minipillereitä lähes kaksi vuotta ja niiden aikana vuotoa ei ollut juuri lainkaan. Nyt kuukautisia ei ole kuulunut ja raskaustesti näyttää negatiivista.. :(
Mutta toivottavasti onnistutaan molemmat mahd. pian! :))- ....
Mä söin ja pilleritä reilu kaksi vuotta ja nyt kuukautiset sit alko ihan normaalisti tosin ne on todella niukat.
Mutta olen kuullut että kuukautisia ei näy toisilla puleen vuoteen mutta eikö siiihenki ole jotain lääkettä että ne kuukautiset tulisi? - nimetön taas
.... kirjoitti:
Mä söin ja pilleritä reilu kaksi vuotta ja nyt kuukautiset sit alko ihan normaalisti tosin ne on todella niukat.
Mutta olen kuullut että kuukautisia ei näy toisilla puleen vuoteen mutta eikö siiihenki ole jotain lääkettä että ne kuukautiset tulisi?Olen kyllä lukenut että on lääke, mutta ei varmaan vielä tässä vaiheessa kannata alkaa syömään taas hormoneja vai kuinka kauan kannattaa vielä odottaa?
- vaan!
Soita lääkäriin ja pyydä keltarauhashormonikuuri, niin saat menkat taas alkamaan. Kannattaa myös mainita vauvahaaveista, niin saat sen luultavasti nopeammin. Ethän oikein voi raskautuakaan, jos ei ole menkkoja... Totta kyllä on, että vasta puolen vuoden jälkeen puhutaan menkkojen poisjäännistä, mutta itse en tuossa tilanteessa odottelisi enää kauempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925951
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764