kumpi on parempi generic trigger sm : Seats: 2, Weight: 108kg, Dry Weight: 99kg, Maximum Power: 4,25kW/7500min, Displacement: 49,8ccm, Maximum Torque: 5,37Nm/7000min, Engine type: Air-cooled two-stroke Single, Fuel Tank Capicity: 4,2 liters, Petrol (95 Octane), Lubrication System: Auto Lube, Gears: 6, Starter: Electric and Kick, Front Tyre: 100/80-17, Rear Tyre: 130/80-17, Wheelbase: 1386mm, Length: 1015mm, Width: 900mm, Height: 1350mm, Seat Height: 895mm, Ground Clearance: 320mm...
vai keeway x-ray sm : Koko (P x L x K): 2035 x 910 x 1230 mm.
Akseliväli: 1380 mm.
Maavara: 320 mm.
Moottori: 1-sylinterinen, 2-tahti, vesijäähdytteinen
Kuutiotilavuus: 49,6 cm3
Teho: 4,7 kW/8500 rpm (rajoittamaton)
Vääntö: 5,6 Nm/7500 rpm
Etujarru: levy
Takajarru: levy
Polttoainetankki: 10 litraa
Sytytys: CDI
Käynnistys: sähkö ja poljin
Akku: 12V 4Ah
Takuu: 1 vuosi
Värivaihtoehdot: musta ja oranssi
onko genericissä oikeasti noin pieni tankki ? jossain sanotaan että 10 l ? ja mitä sanotte onko keewayn mittaristo ihan kauhea ? ja kumpi mielestänne on hienomman näköinen ? jääkö generic helposti keewaylle ?
kumpi mopo ?!
sdjkkjdfjkjdkdlf
2
273
Vastaukset
- --------
toi keewayn mittaristo on kuulemma ihan paska. jos tos keeways ois parempi mittaristo nii ite ottaisin sen.
- vm -92
Itse en kyllä ostaisi mopoa sillä perusteella, että mikä mittari siinä on, koska yhdenkään mopon mittari EI näytä oikein..Kaikki kusettaa..
Ja esim. Intersportista saa sigma polkupyörän mittareita hintaan 10-20€, jotka näyttää max. 300km/h ja sen luulisi riittävän mopoon, kun mopoon..Sitä paitsi se näyttää täsmälleen oikein, jos sen osaa kalibroida hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583086
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151083- 891028
- 98917
- 50903
- 96784
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86645- 48595