Mitäs tykkäättee finncoinsista? Mielestäni heidän hinnat ovat kiskurimaisia. 180e kiinalaisesta pyssystä. (2. luokan aseesta) Ilman viimeistelyä, mutta hyvä kopio, lähes yhtä hyvää laatua kuin maruinkin vehkeet. Mutta tuo hinta.. Otetaan esimerkki.. Tilaat 5 ukon kanssa vaikka CYMA:n Ak-74;n sen hinta on sielä 52euroa. Eli aikas halpa, mutta siihen lisätään 22% alv ja 7% tullivero niin hinta on sitten about 68euroa ja postimaksut ( varmaan 15e-25per nuppi.) Hinnaksi tulee n. 90-100e!
Eli mietityttää nuo hinnat. Mistä ne on repäisty?
Fincoins
15
984
Vastaukset
- tkusofter
äläääää kikkelissä osta mitään sieltä unohda koko kauppa, käy sabessa http://sabe.fi/airsoft/
- sähköase hakusessa...
NIIN JUURI!!! KUUNTELE HÄNTÄ! HÄN PUHUU ASIAA! SE ON ARPAPELIÄ SAAKO TILAAMAANSA ASETTA OLLENKAAN! SE ON PELKKÄÄ HUIJAUSTA!
Kiinalaiset aseet ovat ihan toimivia pelipyssyjä,muutei niitä fincoinnssita kannata ostaa, vaan vaikka wgc airsoftista. Mutta en suosittele asetta kenellekään aloittelijalle, tai muullekkaan pelaajalle, joka ei ole valmis maksamaan 100e seinäkoristeesta aseen hajottua. Itse olen harkinnut ostavani kiinaloisen aseen projektiksi, jonka tavoitteena olisi saada kiinalainen pyssy viritettyä aivan tappiin saakka.
- konsta321
yber_softaaja kirjoitti:
Kiinalaiset aseet ovat ihan toimivia pelipyssyjä,muutei niitä fincoinnssita kannata ostaa, vaan vaikka wgc airsoftista. Mutta en suosittele asetta kenellekään aloittelijalle, tai muullekkaan pelaajalle, joka ei ole valmis maksamaan 100e seinäkoristeesta aseen hajottua. Itse olen harkinnut ostavani kiinaloisen aseen projektiksi, jonka tavoitteena olisi saada kiinalainen pyssy viritettyä aivan tappiin saakka.
Mun kaveri tilas semmosen 30 euron aseen sieltä siitä on 3 kuukautta ja sitä ei oo tullu vieläkää itelläni on maruin M733 commando hyvä ase on ollu kannattaa ostaa ihan kunnon ase eikä mitään fincoinssin aseita ne on niin huonoo muovii et kerran kun kaadut niin joku aseesta on rikki.
- AKBeta
Tälläkin foorumilla on jo sata kertaa kerrottu ettei niita Finncoinsin aseita kannata ostaa. Mitään takuuta tai varaosapalvelua ei ole. Aloittelijan on hyvä ostaa ase jostain tunnetusta erikoisliikkeestä, jotka myyvät laadukkaita aseita. Maksaa ehkä pari kymppiä enemmän, mutta kestää oikein käytettynä vuosia kauemmin.
- bhjbhjbhj
Kuluttajansuoja suojelee. Eli siis jos olet ostanut aseen netistä uutena, ja huomaat 6kk sisällä että siinä on valmistusvirhe, niin myyjän pitää toimittaa sinulle uusi tai antaa rahat takas. Ja kaikki tämä vaikka ei olisi mitään takuuta koskaan sovittunakaan myyjän ja ostajan välillä.
- Heips.
Joo eli mistä vitusta sinä nuo perkeleen tullit ja arvolisäverot repäisit?!?!?!
Fincois on suomalainen airsoft-liike! Ei sinne mitään tulleja tarvitse maksaa! Aseen hinta 9€ pk!
Esim. 180 pyssystä maksat vain sen 189€!
Mitä vittua sinä rupeat julkisesti paskaa puhumaan kun et kerran näytä itse asiasta mitään tietävän!Asian poinnti oli se mtä et itse ymmärtänyt: eli miksi fincoiisn myy aseita 180 kun ne saa ulmkoilta tilattua puolella hiinnalla.
- mawerik
ostakaa ulkomailt! esim italiast siel maksaa kuularit kympin ja on ne jotkut iha kestäviiki
- Softajaa
yber_softaaja kirjoitti:
Miksi jostain italiasta, miksei suoraan redwolfairsoftista tai wgcshopista.
Kuinka paljon nää postimaksut on jos tilaa tuolta WGC shopista, taikka muut kulut?
Softajaa kirjoitti:
Kuinka paljon nää postimaksut on jos tilaa tuolta WGC shopista, taikka muut kulut?
Jos tilaat farisoftin kimppatilauksen mukana postikulut ovat suht pienet ja muut kulut ovat alv mikä on 22% tuotteen hinnasta tullivero mikä taasen on 4%. Muista että tuon sivuston hiinnat on merkitty dollareina joten kannattaa katsoa valuuttamunntimella mikä hinta on euorina.
- Softaaja12
yber_softaaja kirjoitti:
Jos tilaat farisoftin kimppatilauksen mukana postikulut ovat suht pienet ja muut kulut ovat alv mikä on 22% tuotteen hinnasta tullivero mikä taasen on 4%. Muista että tuon sivuston hiinnat on merkitty dollareina joten kannattaa katsoa valuuttamunntimella mikä hinta on euorina.
Kiitti paljon! Olin tuota mietiskellyt jo kauan!
- villesaku
minä kävin noin 2 vk sitten italiassa.Näytti olevan cyman ak no meni toisen kaapin etee.Siellä oli jopa kwc:een kaasu pistooli
- villesaku
villesaku kirjoitti:
minä kävin noin 2 vk sitten italiassa.Näytti olevan cyman ak no meni toisen kaapin etee.Siellä oli jopa kwc:een kaasu pistooli
anteeksi jos oli tommonen ihme juttu mutta esim bulgaaria siellä saa paskaa kätee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251