Clan chatit tulossa!

hh.ranger

ELi runeen tulee tällänen "clan chat" ... Mielestäni aika turha, mutta hyvä nyyppäklaaneille joiden jäsenet eivät erota irc galleriaa ircistä..

9

789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Tämähän mainittiin jo jossain oliko se nyt helmikuun vai maaliskuun behind the scenessä. Nopeaa toimintaa jagex, hyvä.

• ei helvetti ;D;D;D;d

*reps*

• Wolf94

moro hh ranger olen best g i r l...

• Best SCAMMER

MORO OON BEST G I R L... PASKAT!!!!!!!11ONEONE!!!11

BEST S C A M M E R MÄ OON. SUN KANS AINA SPAMMAAN JA LUREEN JA SCAMMIN KU OLLAA VÄHÄ NOOBEI

• Wolf94
        Best SCAMMER kirjoitti:

BEST S C A M M E R MÄ OON. SUN KANS AINA SPAMMAAN JA LUREEN JA SCAMMIN KU OLLAA VÄHÄ NOOBEI

1. en ole scammeri..
        2. en koskaan lure enkä lootan
        3. en ole best g i r l vaan .r.m.h.9.9.
        4. pidäs suusi kii
        5. oot joku vnb kovis? 8v? vitun lapsi...

• Myydään elämiä.
        Best SCAMMER kirjoitti:

Kannataisi ostaa elämä ja mennä hoitoon.

olen 60% varma että olet AD / HD....

noh. Mee ostamaan se elämä.

Ja Scammaaminen on nykyään Vaikeaa runessa Siis Trade scammaaminen

• wise.old.man
        Wolf94 kirjoitti:

1. en ole scammeri..
        2. en koskaan lure enkä lootan
        3. en ole best g i r l vaan .r.m.h.9.9.
        4. pidäs suusi kii
        5. oot joku vnb kovis? 8v? vitun lapsi...

1.ensinnäkin jos oli syntynyt 94 olet 13, eikä kirjoittelusi vaikuta siltä vaan paljon nuorempien kirjoituksilta, ja jos olet syntynyt 94 olet myös itsekkin vielä lapsi, että shut up..

• No tietty vanha tuttu kaveris.

:D Iha turho Se Clan Chanell juttu iha hyvi voi käyttää mIRC:iä...

Ja varmana tuo Chatti juttu sitten tulevaisuudessa tuo myös ongelmia Esim.
      "Klaani lyhenne on jo käytössä " Tai jtn tuollaisia esim jollain on jo sama klaanin nimi ja tehnyt Chanellin enemmin.

• Ile8

Wise old man puhuu asiaa ei tietysti ole oiken tulla haukkumaan muita mutta jos sanoo muita lapsiksi ja on itse vielä niin siihen en näe mitään syytä... joten suosittelisin teille että menette ärrälle ja ostatte shampoota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2710
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1591
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe