Saunan jälkeen...

filemon

Kävin vaimoni kanssa saunassa viime keskiviikkoiltana, kun lapset olivat jo nukkumassa.Saunottelimme,juttelimme ja annoin katseeni vaeltaa vaimoni vartalolla.Näin kaiken aivan siinä silmieni edessä.Täyteläiset rinnat,kauniina kaartuvan vatsan ja sen alla paljaaksi ajellun häpykummun.Silmiini pisti ikävällä tavalla sänki joka oli jo kasvanut ennen niin sileälle alavatsalle.Päätin tehdä sille asialle jotain.Kun olimme saunoneet tarpeeksi käskin vaimoani käymään pitkäkseen lauteille,hain saavillisen vettä ja saippuaa.Aloitin hellän pesun hartioista ja etenin rauhallisesti alaselän kautta pakaroille ja sieltä kantapäihin.
Takapuoli oli käsitelty.Pyysin häntä kääntymään ja jatkoin pesua samalla käsilläni hieroen vaimoni vartaloa.Kun olin saanut joka paikan pestyä,otin esiin vaahdon ja uuden kolmoisterän.Hän katsoi minua pitkään,mutta ei sanonut mitään kun pursotin vaahtoa häpykummulle ja hieroin sen lyhyisiin karvoihin.Varovasti aloin poistamaan sänkeä kummun päältä, ja pikkuhiljaa etenin kohti vakoa.Sain vaon yläpään näkyviin,ja siirryin häpyhuulten ulkoreunoille.Jatkoin ajelua kunnes olin tyytyväinen ja karvoja oli enään häpyhuulten sisäreunoilla.Huuhtelin vaimoni vartalon ja hän huokaili tyytyväisenä ja raukena lauteilla.
Siirryimme sohvalle olohuoneeseen ja hain vartaloemulsion jotta saisin rasvattua äsken ajellut alueet.Vaimoni sanoi että saisin rasvata hänet kokonaan ettei iho kuivu,jos haluaisin."Tottakai haluan",sanoin.Aloitin taas selkäpuolelta,samalla kevyesti hieroen.Etenin pikkuhiljaa alaspaäin ja annoin pakaroille erityiskäsittelyn.Olen aina ollut hulluna vaimoni pyllyyn, se on niin käsittämättömän hyvän näköinen ja sopivan pyöreä.Kun selkäpuoli oli valmis,pyysin häntä kääntymään.Asetin hänet eteeni makaamaan ja menini itse hänen jalkojensa väliin niin lähelle,että kun hieroin rasvaa hänen hartioihinsa niin seisovan kyrpäni pää hipaisi pillua joka kerta kun vartaloni keinahti.Otin vaimoani reisistä ja siirryin vielä lähemmäksi,avasin pillua hiukan ja työnsin terskan kärjen jo hieman limaisten huulien väliin.Työnnyin hitaasti sisään ja jatkoin samalla rasvaus urakkaani,kyrpäni juurta myötä vaimoni pillussa.Hän kuunteli tätä kaikkea silmät puoliummessa,ja kun varovasti hieroin rasvaisilla käsilläni klitorista,kuulin tutun yninän...
Työntelin pari kertaa syvälle pillun uumeniin ja jouduin tutun kiihkon valtaan.
Vedin kyrpäni ulos ja laskeuduin polvilleni sohvan viereen.Olin lempiasennossni.Vaimoni kiimainen pillu avautui ajeltuna kasvojeni edessä ja niinpä aloitin kielityön.Voi luoja että se maistui hyvälle.Otin sormeni avuksi ja pikkuhiljaa vaimoni yninä voimistui vaikerrukseksi kun kaksi sormea ui pillussa ja peukaloni hieroi klittaa.Samalla runkkasin vasemmalla kädelläni seisovaa kyrpääni.Vaimoni vartalo jännittyi,pillun lihakset supistelivat sormiani vasten ja hän sai ääneen huutaen.Jatkoin hetken kuluttua pillun hyväilyä,ja tuttu yninä voimistui taas...
Nyt hain vauhtia peräkammarista,ja työnsin äskeisistä mehuista liukkaan sormen peräsuoleen aina toista niveltä myöten.Ja sieltä sitä taas tultiin.Vartalo kaarella vaimoni tärisi käsissäni ja minä olin seitsemännessä taivaassa.Samalla runkkasi itseäni.Vaimoni rauhoittui ja hymyili raukeasti. Minä olin jo niin kiimainen etten tiennyt miten päin olisin ollut.Joten kostutin sormiani pillussa ja runkkasin minkä kädet kestivät.Kysyin vaimoltani saanko laueta hänen vatsalleen ja hän hymyili minulle vastaukseksi.
Niinpä en ujostellut, vaan laukesin karjahdellen, ensimmäistä kertaa muuten omin käsin, vaimoni vatsalle.Spermaa lensi kaaressa.Sitä tuli paksuina ryöppyinä, samalla kun vaivuin hänen viereensä.Makailimme hetken ennen kuin hain pyyhkeen ja kuivasin mällini hänen rinnoiltaan ja vatsaltaan.

4

12557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      Hyvä, kerrankin novellissa vaimo, eikä mitään irtosuhteita.

    • minä 89

      muistikohan toi kirjoittaja enää lopussa, että lapset olivat kototna nukkumassa...ainakaan tosta lopusta päätellen ei koska laski spermansa karjuen vaimon vatsan päällä....???

      • filemon

        Unohtua siinä hekuman huipulla.Suurta vahinkoa ei toki päässyt syntymään koska lapsemme nukkuvat yläkerrassa ja minä "karjahtelin" vaimoni päällä siis alhaalla...


      • perle
        filemon kirjoitti:

        Unohtua siinä hekuman huipulla.Suurta vahinkoa ei toki päässyt syntymään koska lapsemme nukkuvat yläkerrassa ja minä "karjahtelin" vaimoni päällä siis alhaalla...

        ..tohonhan vois vaikka samaistua ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe