Hei!
Voisko joku auttaa kun en millään muista lorua -missä asuu talonpoika, ylhäällä vai alhaalla..jne.
jospa joku sattuis muistamaan niin olis kyllä tosi kiva.
missä asuu talonpoika..
6
5541
Vastaukset
- lisäys edelliseen
missä asuu talonpoika,ylhäällä vai alhaalla vai onko se muuttanut pois.
jatkosta en tiedä. - jokuvaan5
Missä asuu talonpoika:
Piilota toiseen nyrkkiisi jokin peni esine (Talonpoika) ja laita nyrkkit päällekkäin eteesi lasten näkyville. Sitten kaikki sanovat lorun: "Missä asuu talonpoika ylhäällä vai alhaalla vai onko se muuttanut pois?" Samalla vaihdat rytmissä nyrkkien paikkoja. Kun loru loppuu lapset viittaavat ja joku saa arvata missä talonpoika asuu, ylänyrkissä vai alanyrkissä. Jos lapsi arvaa missä talonpoika asui, saa hän olla seuraava piilottaja. - leikkii
Lapsena leikimme tätä sanomalla: "Kummassa kerroksessa talonpoika asuu, ylhäällä vai alhaalla?"
- Yksinkertaisesti
Näin se meillä meni esikoulussa: Kummassako talossa asuu talonpoika, ylätalossa vaiko alatalossa.
- yrturi
Mikset googlannut.
- Anonyymi
kummassa kerroksessa talonpoika asuu ylhäällä vai alhaalla vai onko se muuttanut pois huijasin aina laitoin aina nopeasti sen pienen esineen taskuun niin ei kukaan arvannut ikinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059