Kytketäänkö nämä äänirasian johdot äänivarren adapteriin samassa järjestyksessä. Olisi Rotelin äänirasia joka pitäisi kytkeä Mitsubishi levariin.
Japsilevarin
Rasia
4
851
Vastaukset
- shure rasia
Mun ikivanhassa Lencossa on oikein tarralla merkitty piuhat: left - right - left ground - right ground. Shuren rasia ja neljä piuhaa.
Pitäisi tietää järjestys äänivarren liittimessä. Googlettamalla???- Lenco L75
ja mitsubishi pitäs kytkeä. Laitan samoin kuin ne oli vanhassa Rotelissa. Lencossa on DIN liitin. Onko adapteria RCA:han. Mimmonen levari tuo Lenco on. Siitä puuttuu se ylin pieni säätöpaino. Mulla on ollut joskus vanhoja Dualeja.
- Lencosta
Saako osia jostain ja onko tuo mun rasia Shure.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1021081