Olen perinyt vanhan omakotitalon ja samalla irtaimiston. Kaapit on pullollaan kahvikuppeja, lautasia, laseja, maitokannuja yms arabiaa, joukossa vanhaakin. Neuvokaapa hyvä paikka minne kannattaa viedä myytäväksi pääkaupunkiseudulla, Turussa tai Tamperekin käy. Maksetaanko niistä jotain? Minkääarvoinen on esim ehjä fasaanikannu?
minne kannattaa myydä vanhaa arabiaa
6
8211
Vastaukset
- Juke
Pääkaupunkiseudulla on ainakin pari huutokauppaa, joille tällaiset tavarat on helppo toimittaa myytäväksi. Netin kautta löytää huutokaupat vaikka Googlella. Arabian kyselijöitä on paljon, joten jos ei itse kaikkia tarvitse niin helppo on hoitaa huutokauppojen kautta. Arabian maitokannut ovat kysyttyjä, helposti hinta on 100-300 euroon.
- JUIL
Jos ei ole tarkasti perillä hinnoista, sekä siitä millä ylipäätään on jotain myyntiarvoa, helpoin antaa huutokaupattavaksi. Käytännössä Helanderille (hleander.com) tai Apolloon (apolloauctions.fi). Varma tapa päästä eroon ja saada helposti kohtuullinen hinta. Paremman hinnan saisi varmaankin itse myymällä, mutta pitäisi olla tietoa ja vaivaahan siinä on
- kuvan kans ...
huuhto.net sivustolle... siinä saa huutaa aina itselleen tavaraa ja nostaa hintaa joka todella on kiinnostunut. Keräilijät koluavat nämä sivut aivan varmasti.
fasaanikannusta saa ainakin hyvän hinnan....itsekin olisin moisesta kiinnostunut ja muusta fasaanisarjasta.
arabian omilla sivuilla on myös myyntisivut, missä voi myydä tuotteita...olikohan se kirpputorinimellä tai silleen....sieltä näet hintoja mitä muut pyytävät.- Maitokannu
Hei!! Minkä laisia astioita ja Maitokannuja siellä omakotitalossa oli?? Oliko niitä paljon ja onko ne Arabian??
- kaapit pullollaan
Maitokannu kirjoitti:
Hei!! Minkä laisia astioita ja Maitokannuja siellä omakotitalossa oli?? Oliko niitä paljon ja onko ne Arabian??
mm fasaani kannu ja muitakin kannuja. Kahvikuppeja maisemaa sun muuta, lautasia, kahvimylly jne
- MR
Katso huutonetistä hintoja ja antiikkiliikkeistä googleen teksti arrabian wanhat astiat löytyy erilaisia ja hintasia. kantsii huutonettiin laittaa jos ei viitsi mennä muualle myymään tai keltanen pörssi sinne ilmoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849