Jos, jos, jos ja jos ja vielä kerran jos. Kärkkyy varmaan journalismin valtionpalkintoa, heh heh. Uutismies vailla vertaa. Missä koulussa saanut paperinsa vai onko saanut ?
Oskari Saari
Tulosruudussa
2
271
Vastaukset
- MAXin katsojat
että vieläkö O. Saari kutsuu Kimiä "toimistopäälliköksi" tai "epätoivoisten taisteluiden erikoismieheksi" ja onks se vielä sanonu Schumia "Kerpenin rehtoriksi". Ainakin se on parempi selostaja kuin Kyllönen (joka nyt raivostuttaa jälkilähetysten parissa). Tosin T. Tuominen joka oli parin kauden aikana heti Kyllösen jälkeen selostamassa oli näistä kolmesta paras.
- Anonyymi
Saari on lätkäselostajana aivan surkea lässyttäjä. Taas äänet pois telkusta.
Ei vaan jaksa kuunnella lässytystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312