Jos, jos, jos ja jos ja vielä kerran jos. Kärkkyy varmaan journalismin valtionpalkintoa, heh heh. Uutismies vailla vertaa. Missä koulussa saanut paperinsa vai onko saanut ?
Oskari Saari
Tulosruudussa
2
377
Vastaukset
- MAXin katsojat
että vieläkö O. Saari kutsuu Kimiä "toimistopäälliköksi" tai "epätoivoisten taisteluiden erikoismieheksi" ja onks se vielä sanonu Schumia "Kerpenin rehtoriksi". Ainakin se on parempi selostaja kuin Kyllönen (joka nyt raivostuttaa jälkilähetysten parissa). Tosin T. Tuominen joka oli parin kauden aikana heti Kyllösen jälkeen selostamassa oli näistä kolmesta paras.
- Anonyymi
Saari on lätkäselostajana aivan surkea lässyttäjä. Taas äänet pois telkusta.
Ei vaan jaksa kuunnella lässytystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2297653
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455110- 594792
- 753458
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301910- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1491386