Jos, jos, jos ja jos ja vielä kerran jos. Kärkkyy varmaan journalismin valtionpalkintoa, heh heh. Uutismies vailla vertaa. Missä koulussa saanut paperinsa vai onko saanut ?
Oskari Saari
4
479
Vastaukset
- MAXin katsojat
että vieläkö O. Saari kutsuu Kimiä "toimistopäälliköksi" tai "epätoivoisten taisteluiden erikoismieheksi" ja onks se vielä sanonu Schumia "Kerpenin rehtoriksi". Ainakin se on parempi selostaja kuin Kyllönen (joka nyt raivostuttaa jälkilähetysten parissa). Tosin T. Tuominen joka oli parin kauden aikana heti Kyllösen jälkeen selostamassa oli näistä kolmesta paras.
- Anonyymi
Saari on lätkäselostajana aivan surkea lässyttäjä. Taas äänet pois telkusta.
Ei vaan jaksa kuunnella lässytystä.- Anonyymi
Ei voi katsoa MM-lätkää kun Saari selostaa, kaikkien aikojen surkein selostaja lajissa kuin lajissa
- Anonyymi
Ei voi katsoa MM-lätkää kun Saari selostaa, kaikkien aikojen surkein selostaja lajissa kuin lajissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2582707Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1041656
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2061279- 671210
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036