Please ottakaa kantaa keskusteluun......
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=682&posting=22000000027854912
Saako Kissan
9
1670
Vastaukset
- aina kun sen
Kissat pitää tappaa aina kun tapaa sellaisen vapaana. Se on jokaisen kasalais velvollisuus.
- Kissat metsästävät vapaana
Minullakin useampi.hoitavat kyllä naapureidenkin hiiret.Kokeiltiin kerran olla ilman kissaa,eikä siitä mitään tullut ,asuinrakennus ja navetta täynnä hiiriä.Kodittomat kulku-jakesäkissat on asia erikseen.Harkintaa saa kuitenkin kissojen ampumisessa käyttää.
- naapurin
Kissat metsästävät vapaana kirjoitti:
Minullakin useampi.hoitavat kyllä naapureidenkin hiiret.Kokeiltiin kerran olla ilman kissaa,eikä siitä mitään tullut ,asuinrakennus ja navetta täynnä hiiriä.Kodittomat kulku-jakesäkissat on asia erikseen.Harkintaa saa kuitenkin kissojen ampumisessa käyttää.
kissa tulee meille tappamaan hiiret. Kyllä jokainen saa pitää hiiriä, jos niin haluaa. Miksi sinun pitää määrätä meidän hiirien kohtalosta, enhän minäkään tapa sun kissaa, jos on omalla alueellasi.
- Nimetön
Ei vapaan kissan tappaminen ole velvollisuus!
- Tuovat konjakkia
naapurin kirjoitti:
kissa tulee meille tappamaan hiiret. Kyllä jokainen saa pitää hiiriä, jos niin haluaa. Miksi sinun pitää määrätä meidän hiirien kohtalosta, enhän minäkään tapa sun kissaa, jos on omalla alueellasi.
Minulle KIssani ansiosta.Kapitalisti kun olen,hyötykäytössä ovat lemmikkini.Koirani taas haukkuvat koko kylälle hirvet,ja taas konjakkia.
- Konjakkia
Tuovat konjakkia kirjoitti:
Minulle KIssani ansiosta.Kapitalisti kun olen,hyötykäytössä ovat lemmikkini.Koirani taas haukkuvat koko kylälle hirvet,ja taas konjakkia.
Silloinkin Kun emäntäsi On kylällä käytössä.
- CATKILLER
Kissa pitää tappaa. Oli kissa irti tai tontilla se vain pitää tappaa. Jos kissa on jonkin sylissä siten, että on vaikea tappaa se ilman ihmishenkien menetystä, toimintaoheje on seraava: Soustuttele kissaa pitävää henkilöä heittämään kissa kauemmaksi, jotta se on helppo tappaa. Jos tämä viherpiipero ei suostu, niin tällöin voit jo ampua. Voit ampua useita kertoja, sillä kissanperkeleessä on henki sitkaassa. Toivoa vain sopii, jotta ihminen kuitenkin jäisi henkiin. Tämä on oikeaa luonnonvalintaa. Kissa onb pahasta, siitä on päästävä!
- Nimetön
Kissa ei pidä tappaa!CATCILLER!!
Jos vaikka lapsesi sattuisi karkaamaan pihalleni ja vaikka joku pitäisi sitä sylissä niin kyllä tappaisin. Joku muu saisi maksaa sinun puolestasi!
KISSA EI OLE LAINSUOJATON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- sitten niin
oma on asiasi mitä kissalles teet.please
saanko minä kuoria perunoita.please ottakaa kantaa?
nimim:epätietoinen ja -toivoinen,please.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915