Saako Kissan

Tappaa........

9

1733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina kun sen

      Kissat pitää tappaa aina kun tapaa sellaisen vapaana. Se on jokaisen kasalais velvollisuus.

      • Kissat metsästävät vapaana

        Minullakin useampi.hoitavat kyllä naapureidenkin hiiret.Kokeiltiin kerran olla ilman kissaa,eikä siitä mitään tullut ,asuinrakennus ja navetta täynnä hiiriä.Kodittomat kulku-jakesäkissat on asia erikseen.Harkintaa saa kuitenkin kissojen ampumisessa käyttää.


      • naapurin
        Kissat metsästävät vapaana kirjoitti:

        Minullakin useampi.hoitavat kyllä naapureidenkin hiiret.Kokeiltiin kerran olla ilman kissaa,eikä siitä mitään tullut ,asuinrakennus ja navetta täynnä hiiriä.Kodittomat kulku-jakesäkissat on asia erikseen.Harkintaa saa kuitenkin kissojen ampumisessa käyttää.

        kissa tulee meille tappamaan hiiret. Kyllä jokainen saa pitää hiiriä, jos niin haluaa. Miksi sinun pitää määrätä meidän hiirien kohtalosta, enhän minäkään tapa sun kissaa, jos on omalla alueellasi.


      • Nimetön

        Ei vapaan kissan tappaminen ole velvollisuus!


      • Tuovat konjakkia
        naapurin kirjoitti:

        kissa tulee meille tappamaan hiiret. Kyllä jokainen saa pitää hiiriä, jos niin haluaa. Miksi sinun pitää määrätä meidän hiirien kohtalosta, enhän minäkään tapa sun kissaa, jos on omalla alueellasi.

        Minulle KIssani ansiosta.Kapitalisti kun olen,hyötykäytössä ovat lemmikkini.Koirani taas haukkuvat koko kylälle hirvet,ja taas konjakkia.


      • Konjakkia
        Tuovat konjakkia kirjoitti:

        Minulle KIssani ansiosta.Kapitalisti kun olen,hyötykäytössä ovat lemmikkini.Koirani taas haukkuvat koko kylälle hirvet,ja taas konjakkia.

        Silloinkin Kun emäntäsi On kylällä käytössä.


    • CATKILLER

      Kissa pitää tappaa. Oli kissa irti tai tontilla se vain pitää tappaa. Jos kissa on jonkin sylissä siten, että on vaikea tappaa se ilman ihmishenkien menetystä, toimintaoheje on seraava: Soustuttele kissaa pitävää henkilöä heittämään kissa kauemmaksi, jotta se on helppo tappaa. Jos tämä viherpiipero ei suostu, niin tällöin voit jo ampua. Voit ampua useita kertoja, sillä kissanperkeleessä on henki sitkaassa. Toivoa vain sopii, jotta ihminen kuitenkin jäisi henkiin. Tämä on oikeaa luonnonvalintaa. Kissa onb pahasta, siitä on päästävä!

      • Nimetön

        Kissa ei pidä tappaa!CATCILLER!!
        Jos vaikka lapsesi sattuisi karkaamaan pihalleni ja vaikka joku pitäisi sitä sylissä niin kyllä tappaisin. Joku muu saisi maksaa sinun puolestasi!



        KISSA EI OLE LAINSUOJATON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • sitten niin

      oma on asiasi mitä kissalles teet.please
      saanko minä kuoria perunoita.please ottakaa kantaa?
      nimim:epätietoinen ja -toivoinen,please.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe