Please ottakaa kantaa keskusteluun......
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=682&posting=22000000027854912
Saako Kissan
9
1733
Vastaukset
- aina kun sen
Kissat pitää tappaa aina kun tapaa sellaisen vapaana. Se on jokaisen kasalais velvollisuus.
- Kissat metsästävät vapaana
Minullakin useampi.hoitavat kyllä naapureidenkin hiiret.Kokeiltiin kerran olla ilman kissaa,eikä siitä mitään tullut ,asuinrakennus ja navetta täynnä hiiriä.Kodittomat kulku-jakesäkissat on asia erikseen.Harkintaa saa kuitenkin kissojen ampumisessa käyttää.
- naapurin
Kissat metsästävät vapaana kirjoitti:
Minullakin useampi.hoitavat kyllä naapureidenkin hiiret.Kokeiltiin kerran olla ilman kissaa,eikä siitä mitään tullut ,asuinrakennus ja navetta täynnä hiiriä.Kodittomat kulku-jakesäkissat on asia erikseen.Harkintaa saa kuitenkin kissojen ampumisessa käyttää.
kissa tulee meille tappamaan hiiret. Kyllä jokainen saa pitää hiiriä, jos niin haluaa. Miksi sinun pitää määrätä meidän hiirien kohtalosta, enhän minäkään tapa sun kissaa, jos on omalla alueellasi.
- Nimetön
Ei vapaan kissan tappaminen ole velvollisuus!
- Tuovat konjakkia
naapurin kirjoitti:
kissa tulee meille tappamaan hiiret. Kyllä jokainen saa pitää hiiriä, jos niin haluaa. Miksi sinun pitää määrätä meidän hiirien kohtalosta, enhän minäkään tapa sun kissaa, jos on omalla alueellasi.
Minulle KIssani ansiosta.Kapitalisti kun olen,hyötykäytössä ovat lemmikkini.Koirani taas haukkuvat koko kylälle hirvet,ja taas konjakkia.
- Konjakkia
Tuovat konjakkia kirjoitti:
Minulle KIssani ansiosta.Kapitalisti kun olen,hyötykäytössä ovat lemmikkini.Koirani taas haukkuvat koko kylälle hirvet,ja taas konjakkia.
Silloinkin Kun emäntäsi On kylällä käytössä.
- CATKILLER
Kissa pitää tappaa. Oli kissa irti tai tontilla se vain pitää tappaa. Jos kissa on jonkin sylissä siten, että on vaikea tappaa se ilman ihmishenkien menetystä, toimintaoheje on seraava: Soustuttele kissaa pitävää henkilöä heittämään kissa kauemmaksi, jotta se on helppo tappaa. Jos tämä viherpiipero ei suostu, niin tällöin voit jo ampua. Voit ampua useita kertoja, sillä kissanperkeleessä on henki sitkaassa. Toivoa vain sopii, jotta ihminen kuitenkin jäisi henkiin. Tämä on oikeaa luonnonvalintaa. Kissa onb pahasta, siitä on päästävä!
- Nimetön
Kissa ei pidä tappaa!CATCILLER!!
Jos vaikka lapsesi sattuisi karkaamaan pihalleni ja vaikka joku pitäisi sitä sylissä niin kyllä tappaisin. Joku muu saisi maksaa sinun puolestasi!
KISSA EI OLE LAINSUOJATON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- sitten niin
oma on asiasi mitä kissalles teet.please
saanko minä kuoria perunoita.please ottakaa kantaa?
nimim:epätietoinen ja -toivoinen,please.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483