Mainoksia Exploreris paljon!

????????????????????????????

Eli koneellani tulee hirveästi mainoksia kun avaa explorerin ja kun siirryn muille sivuille. mm jamban mainoksia ja jotai iso-britannian lentokonepaskaa. ja VOITA PS3 jotai tollasta. mite noi saa pois jos ja kun ne on viruksia? lisäksi netti on hidas,johtunee niistä?

7

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poistelen vain

Lataa http://www.trendsecure.com/portal/en-US/threat_analytic s/HJTInstall.exe HJTInstall.exe

* Tallenna HJTInstall.exe työpöydällesi.
      * Tuplaklikkaa HJTInstall.exe -kuvaketta työpöydälläsi.
      * Oletuksena se asentaa itsensä hakemistoon C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis
      * Klikkaa Install
      * Asennusohjelma luo HijackThis-kuvakkeen työpöydälle.
      * Kun asennus on valmis, se käynnistää HijackThisin
      * Klikkaa Do a system scan and save a logfile-painiketta. Ohjelma aloittaa skannauksen ja lokin pitäisi avautua Muistioon.
      * Klikkaa ensin "Muokkaa > Valitse kaikki" sitten "Muokkaa > Kopioi" kopioidaksesi koko lokin sisällön.
      * Liitä lokin sisältö seuraavaan vastaukseesi.
      *ÄLÄ käytä Analyse This-nappulaa, sen löydöt ovat vaarallisia väärinymmärrettyinä.
      *ÄLÄ fixaa HijackThis-ohjelmalla vielä mitään. Suurin osa sen löydöistä ovat joko harmittomia tai jopa tarpeellisia.

• helppii

eli mihi tolla sivulla pitää mennä ja pitääkö sieltä ladata joku HJTInstall.exe

HJTInstall.exe missä toi löytyy?

• helppii

eli oon päässy tohon vaiheeseen ku oon kopioinu ton muistion mut mihi se pitää liittää? eli liitä lokis sisältö seuraavaan VASTAUKSEEN? eli mihin vastaukseen?? ja mitä sen jälkeen pitää painaa? jos ei anlyza this nappulaa eikä ja mitä ei saa fixata?

ps.oon aika datanomi :D

• login
        helppii kirjoitti:

eli oon päässy tohon vaiheeseen ku oon kopioinu ton muistion mut mihi se pitää liittää? eli liitä lokis sisältö seuraavaan VASTAUKSEEN? eli mihin vastaukseen?? ja mitä sen jälkeen pitää painaa? jos ei anlyza this nappulaa eikä ja mitä ei saa fixata?

ps.oon aika datanomi :D

seuraavaan vastaukseen ja odotat ohjeita.

• Poistelen vain

http://www.trendsecure.com/portal/en-US/threat_analytics/HJTInstall.exe

• ??????????????????????
        login kirjoitti:

seuraavaan vastaukseen ja odotat ohjeita.

nii että missäs se seuraava vastaus on?

• olis ollut
        ?????????????????????? kirjoitti:

nii että missäs se seuraava vastaus on?

Laita se logiteksti tänne, tuon kysymyksesi tilalle jo olisit sen voinut liittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5645
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4742
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2654
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1996
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      116
      1460
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe