mulla ois semmonen kyssä vuodenajoista.
ku hedelmät ei tuu puihin syksylläkään
oon ostanut sen leppäkerttujutunki siihen puuh viereen mutta ei auta. sitten poistin ne puut ja
ostin uudet tilalle. joten mitä mää teen että saan hedelmät puihin :D voisko joku järkiihminen vastata ku en ite tajua tätä juttua :D no sitten ois toinen kyssä. mikä oli lemmikkielämään se lemmikien liikutus koodi :D
olen tosi kiitollinen jos joku vastaa tähän viestiin =D
mie vaan :D
saaruska`
2
324
Vastaukset
- joku vaa
Kyllä ne hedelmät puihin kasvaa, pitää vaan odottaa. Ja sun pitää tunnollisesti hoitaa niitä. Ja jos kokoajan poistat ne puut ja ostat uudet tilalle nii ei ihmekkään jos puihin ei kasva hedelmiä. Ei ne hedelmät heti kasva!!
- Rekkamimmi
Pidä samat puut, ja hoida niitä hyvin, niin kyllä niitä hedelmiäkin alkaa tulla. Jos koko ajan vaihdat puita, niin et saa koskaan hedelmiä...
Lemmikkien "liikutuskoodi" eli se millä saat kontrolloitua myös lemmikkien tekemisiä on:
controlpets on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241