4D- maailman isorintaisin nainen

.........

Kuinka moni näki ko. 4D-dokkarin? Mitä ajattelitte siitä?
Minä en nähnyt kokonaan, mutta minun mielestäni se oli kauhean surullinen. Sen naisen elämä oli niin traagista ja täynnä ongelmia.
Käsittääkseni naisen oma aviomies oli pakottanut hänet laitattamaan suuret implantit. Aviomies käytti naisparkaa törkeästi hyväkseen ja yritti rahastaa vaimollaan esittelemällä tätä "luonnonoikkuna". Tuli ihan paha olo katsoessa ja kauhea myötätunto sitä naista kohtaan. Hän kärsi varmasti paitsi fyysisesti, myös henkisesti. Sitten kun vaimolla rahastaminen ei enää onnistunut, aviomies (luultavasti) tappoi hänet.

Pari kysymystä tosin jäi mieleen, kun en nähnyt ohjelmaa kokonaan. Pakottiko aviomies tosiaan laitattamaan implantit ja miksi nainen suostui siihen? Oliko nuo suuret implantit laitettu kerralla? Kuka (hullu) plastiikkakirurgi ne oli edes suostunut laittamaan, kun ne ovat kantajan terveydelle niin haitalliset? Oliko naiselle tehty muita kauneusleikkauksia kuin tuo jompsien suurennus ja huulien muotoilu??

Kiitos jos joku voi selventää.

6

2158

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimetön:P

Itseasiassa se ei selvinnyt pakottiko aviomies laittamaan ne implantit vai ei. Muistaakseni sille oli vielä muotoiltu nenää ja vyötäröä leikkauksilla.

• mihinkään...

kyl se typerä naikkonen otatti ne ilman mitään pakotuksia kun ei siitä muuhunkaan työhön olisi ollut

• unohtui

Puolet pienemmät rinnat ja huulet niin eläisi vieläkin

• .............................

sanottiin että tämä aviomies oli ainakin painostanut tätä Loloa niihin leikkauksiin. Lolo itse selitti siinä yhdessä haastattelussa että "mieheni suunnittelee minut ja kirurgi sitten leikkaa hänen suunnitelmiensä mukaan". Innoittajana miehellä oli kuulema joku transvestiitti, jonka ulkonäkö vastasi hänen kuvitelmaansa täydellisestä naisesta.
      Tässä pieni pätkä Lolon elämästä wikipediassa;
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Lolo_Ferrari

• Luomua

... sen olla pitää. Jos nyt pitää alkaa oikein kritisoimaan ni isommat kuin 'itsellä'

Tollaset mega pallot on mitä on.

• Seksikkyydestä
        Luomua kirjoitti:

... sen olla pitää. Jos nyt pitää alkaa oikein kritisoimaan ni isommat kuin 'itsellä'

Tollaset mega pallot on mitä on.

kysymys ollenkaan...myötätuntoa ja sääliä tunsin naisparkaa kohtaan ja lähes fyysistä pahoinvointia...

Oli se painostaja sitten aviomies tai joku vika hänen omassa päässään,niin kovin surkea ja surullinen oli tuo tarina :(

Tällaisiin juttuihinhan tuo 4D on erikoistunut,esim.maailman vahvin poika oli samaa luokkaa...miten mahtaa hänelle käydä elämässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1077
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      22
      1050
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      62
      609
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      605
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      38
      562
    Aihe