kuljetukset

finnmatkat

Olemme lähdössä elokuun puolessa välissä sunny beachille. Lentomme saapuu bulgariaan klo 00.00, joten onko lentokentältä jokin kuljetus sunny beachin hotellille yöllä? Vai joudummeko ottamaan jonkin taksin kenties? Luin finnmatkojen internet-sivuilta, että siirtyminen lentokentältä hotelliin tapahtuu omatoimisesti..?

10

1268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takki auki

      Jos lukee omatoiminen.

    • näkymätön_Ninni

      Tulin juuri Bulgariasta (olin finnmatkoilla). Finnmatkat järjestivät kuljetukset hotelleille. (busseilla mentiin) Mihin hotelliin olet menossa?

      • Mennään

        Palazzo-hotelliin..tietääkö muuten kukaan lähteekö kyseiseltä hotellilta esim. busseja kaupunkiin? Laittakaas lisätietoa hotellista..hyviä ja huonoja puolia..


      • näkymätön_Ninni
        Mennään kirjoitti:

        Palazzo-hotelliin..tietääkö muuten kukaan lähteekö kyseiseltä hotellilta esim. busseja kaupunkiin? Laittakaas lisätietoa hotellista..hyviä ja huonoja puolia..

        tosi hyvä hotelli... hotellin tienhaarasta (kävelytiellä) lähtee mini juna jolla pääsee kätevästi sbn keskustaan nessebaarin keskustaan... Uusi rahallinen hotelli.. Mukava henkilökunta jne. Ruoka erittäin hyvää. Uimaaltaat isot eli mahtuu sekaan :) Tahdon niin takaisin...


      • ^^^^^^^^
        näkymätön_Ninni kirjoitti:

        tosi hyvä hotelli... hotellin tienhaarasta (kävelytiellä) lähtee mini juna jolla pääsee kätevästi sbn keskustaan nessebaarin keskustaan... Uusi rahallinen hotelli.. Mukava henkilökunta jne. Ruoka erittäin hyvää. Uimaaltaat isot eli mahtuu sekaan :) Tahdon niin takaisin...

        Jos teillä on omatoimikohde, niin ei matkatoimiston bussi silloin mene teidän hotellillenne vaan hoitelette kyytinne itse, sama kotiinlähtiessä.


      • trinix
        ^^^^^^^^ kirjoitti:

        Jos teillä on omatoimikohde, niin ei matkatoimiston bussi silloin mene teidän hotellillenne vaan hoitelette kyytinne itse, sama kotiinlähtiessä.

        Opas on vastassa lentokentällä kyltin kanssa jossa lukee finnmatkojen logolla varustettuna hotellin nimi. Ja siellä opas odottaa teitä tietopaketin kera jotka jaetaan linja-autoissa.
        Tämä ei tietysti koske omatoimi matkaajia.


      • tietää
        trinix kirjoitti:

        Opas on vastassa lentokentällä kyltin kanssa jossa lukee finnmatkojen logolla varustettuna hotellin nimi. Ja siellä opas odottaa teitä tietopaketin kera jotka jaetaan linja-autoissa.
        Tämä ei tietysti koske omatoimi matkaajia.

        Mistä sen sitten tietää onko omatoimimatka vai ei? Kun ei missään mitää tietoa ole..selviääkö se vasta siellä perillä vai miten..vai mistä sen tietää?? Lukeeko se jossain varaustiedoissa..?


      • käteen
        tietää kirjoitti:

        Mistä sen sitten tietää onko omatoimimatka vai ei? Kun ei missään mitää tietoa ole..selviääkö se vasta siellä perillä vai miten..vai mistä sen tietää?? Lukeeko se jossain varaustiedoissa..?

        Soita Finnmatkojen toimistoon, asia selviää sillä. Hankala antaa vastausta täällä, kun ei ole oleellista tietoa matkanvarauksesta.
        Hyvää lomaa!


      • varmaan
        tietää kirjoitti:

        Mistä sen sitten tietää onko omatoimimatka vai ei? Kun ei missään mitää tietoa ole..selviääkö se vasta siellä perillä vai miten..vai mistä sen tietää?? Lukeeko se jossain varaustiedoissa..?

        jo selvinnyt? meillä myös omatoimi matka mutta kyllä kuljetukset kuuluu siihen ... näin lukee varauksessa


      • sunny beach
        näkymätön_Ninni kirjoitti:

        tosi hyvä hotelli... hotellin tienhaarasta (kävelytiellä) lähtee mini juna jolla pääsee kätevästi sbn keskustaan nessebaarin keskustaan... Uusi rahallinen hotelli.. Mukava henkilökunta jne. Ruoka erittäin hyvää. Uimaaltaat isot eli mahtuu sekaan :) Tahdon niin takaisin...

        minijuna on kyllä niin kätevä ja kiva ja halpa tapa matkustaa keskustan ja hotellin väliä, mut ei sillä sunny beachin minijunalla pääse nessebariin sentään.. Vaan liikenneympyrästä pitää kävellä vielä vähän matkaa ja sit menee minijuna ja maksaa taas 2 levaa/naama. Se kyllä on niin lyhyt matka ettei menty ku kerran vaan minijunalla.. Kävellen menee kätevästi :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1115
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      841
    6. 68
      757
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe