Olemme lähdössä elokuun puolessa välissä sunny beachille. Lentomme saapuu bulgariaan klo 00.00, joten onko lentokentältä jokin kuljetus sunny beachin hotellille yöllä? Vai joudummeko ottamaan jonkin taksin kenties? Luin finnmatkojen internet-sivuilta, että siirtyminen lentokentältä hotelliin tapahtuu omatoimisesti..?
kuljetukset
10
1268
Vastaukset
- Takki auki
Jos lukee omatoiminen.
- näkymätön_Ninni
Tulin juuri Bulgariasta (olin finnmatkoilla). Finnmatkat järjestivät kuljetukset hotelleille. (busseilla mentiin) Mihin hotelliin olet menossa?
- Mennään
Palazzo-hotelliin..tietääkö muuten kukaan lähteekö kyseiseltä hotellilta esim. busseja kaupunkiin? Laittakaas lisätietoa hotellista..hyviä ja huonoja puolia..
- näkymätön_Ninni
Mennään kirjoitti:
Palazzo-hotelliin..tietääkö muuten kukaan lähteekö kyseiseltä hotellilta esim. busseja kaupunkiin? Laittakaas lisätietoa hotellista..hyviä ja huonoja puolia..
tosi hyvä hotelli... hotellin tienhaarasta (kävelytiellä) lähtee mini juna jolla pääsee kätevästi sbn keskustaan nessebaarin keskustaan... Uusi rahallinen hotelli.. Mukava henkilökunta jne. Ruoka erittäin hyvää. Uimaaltaat isot eli mahtuu sekaan :) Tahdon niin takaisin...
- ^^^^^^^^
näkymätön_Ninni kirjoitti:
tosi hyvä hotelli... hotellin tienhaarasta (kävelytiellä) lähtee mini juna jolla pääsee kätevästi sbn keskustaan nessebaarin keskustaan... Uusi rahallinen hotelli.. Mukava henkilökunta jne. Ruoka erittäin hyvää. Uimaaltaat isot eli mahtuu sekaan :) Tahdon niin takaisin...
Jos teillä on omatoimikohde, niin ei matkatoimiston bussi silloin mene teidän hotellillenne vaan hoitelette kyytinne itse, sama kotiinlähtiessä.
- trinix
^^^^^^^^ kirjoitti:
Jos teillä on omatoimikohde, niin ei matkatoimiston bussi silloin mene teidän hotellillenne vaan hoitelette kyytinne itse, sama kotiinlähtiessä.
Opas on vastassa lentokentällä kyltin kanssa jossa lukee finnmatkojen logolla varustettuna hotellin nimi. Ja siellä opas odottaa teitä tietopaketin kera jotka jaetaan linja-autoissa.
Tämä ei tietysti koske omatoimi matkaajia. - tietää
trinix kirjoitti:
Opas on vastassa lentokentällä kyltin kanssa jossa lukee finnmatkojen logolla varustettuna hotellin nimi. Ja siellä opas odottaa teitä tietopaketin kera jotka jaetaan linja-autoissa.
Tämä ei tietysti koske omatoimi matkaajia.Mistä sen sitten tietää onko omatoimimatka vai ei? Kun ei missään mitää tietoa ole..selviääkö se vasta siellä perillä vai miten..vai mistä sen tietää?? Lukeeko se jossain varaustiedoissa..?
- käteen
tietää kirjoitti:
Mistä sen sitten tietää onko omatoimimatka vai ei? Kun ei missään mitää tietoa ole..selviääkö se vasta siellä perillä vai miten..vai mistä sen tietää?? Lukeeko se jossain varaustiedoissa..?
Soita Finnmatkojen toimistoon, asia selviää sillä. Hankala antaa vastausta täällä, kun ei ole oleellista tietoa matkanvarauksesta.
Hyvää lomaa! - varmaan
tietää kirjoitti:
Mistä sen sitten tietää onko omatoimimatka vai ei? Kun ei missään mitää tietoa ole..selviääkö se vasta siellä perillä vai miten..vai mistä sen tietää?? Lukeeko se jossain varaustiedoissa..?
jo selvinnyt? meillä myös omatoimi matka mutta kyllä kuljetukset kuuluu siihen ... näin lukee varauksessa
- sunny beach
näkymätön_Ninni kirjoitti:
tosi hyvä hotelli... hotellin tienhaarasta (kävelytiellä) lähtee mini juna jolla pääsee kätevästi sbn keskustaan nessebaarin keskustaan... Uusi rahallinen hotelli.. Mukava henkilökunta jne. Ruoka erittäin hyvää. Uimaaltaat isot eli mahtuu sekaan :) Tahdon niin takaisin...
minijuna on kyllä niin kätevä ja kiva ja halpa tapa matkustaa keskustan ja hotellin väliä, mut ei sillä sunny beachin minijunalla pääse nessebariin sentään.. Vaan liikenneympyrästä pitää kävellä vielä vähän matkaa ja sit menee minijuna ja maksaa taas 2 levaa/naama. Se kyllä on niin lyhyt matka ettei menty ku kerran vaan minijunalla.. Kävellen menee kätevästi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731641
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 621115
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html188909- 43841
- 68757
- 49750
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620