G I G A N T T I

ei koskaan enää...

Käväisin gigantissa tarkoituksenani ostaa pölynimuri vanhan ja rikkinäisen tilalle. Ihmettelin kuitenkin, miksi liikkeen hinta oli n. 30 euroa kalliimpi kuin netissä ilmoitettu hinta ja yritin löytää jostain myyjää, mutta heitä ei näkynytkään missään.

Odotin puoli tuntia kierrellen ympäri kauppaa pölynimurien tuntumassa, mutta ketään ei ilmaantunut palvelemaan. Muutenkin on outoa, että liikkeessä olivat töissä vain kassan myyjä (jolle oli koko ajan jonoa) ja sisääntulon palvelupisteen myyjä (jolle myös oli koko ajan jonoa.) Kodinkoneliikkeessä pitää saada palvelua, ja palvelun pitää olla asiakkaan ulottuvilla!!!

Kävin ostamassa saman pölynimurin expertiltä. 30 euroa halvemmalla ja hyvällä palvelulla... menettivätpähän pölynimurirahat ja asiakkaan...

43

7414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meikkis ite vain...

      Olen huomannut kyseisessä liikkeessä juuri saman.
      Olen itse siirtynyt jo kauan sitten käyttämään Haaralan palveluita. Ja vaikka maksas enemmän(vaikka useimmiten ovat halvempia) niin silti hakisin mielummin sieltä ku tuolta koppavien myyjien firmasta. Ja olen kyllä laittanut palautetta siitä gigantin johdollekin mutta eipä oo vaikutusta nähtävissä vaikka kiittelivät kovasti palautteesta ja kehuivat laittavansa asiaa eteenpäin.
      Ja kaiken huippu oli se täysin avoin hintojen kirjaaminen muissa kodinkone-liikkeissä...säälittävää!!!!

    • todella surkeaa

      palvelua ja myyjät täysin ammattitaidottomia.
      Mutta mitäpä sellasilta nuorilta kesätytöiltä ja pojilta voi odottaakkaan...eipä tartte käydä sieltä tarjouksia kyselemäs.

      • tarjottiin

        nettiin toiseen kaupunkiin ja kaikki piti olla ok väkisin myyvän myyjän mukaan. viikkojen päästä ilmoitus ettei onnistu. peru koko paska! kiitoksia GIGANTIN ASIANTUNTEVAT MYYJÄT. KYSS RÖVE AND HAVE A NICE WEEKEND FROHE WEINACHT MIT DEINE DATOREN !!!!!!
        TERVEISIN KIELIMIES JA DURACELLLLLLL !!!


      • ei kukaan myy
        tarjottiin kirjoitti:

        nettiin toiseen kaupunkiin ja kaikki piti olla ok väkisin myyvän myyjän mukaan. viikkojen päästä ilmoitus ettei onnistu. peru koko paska! kiitoksia GIGANTIN ASIANTUNTEVAT MYYJÄT. KYSS RÖVE AND HAVE A NICE WEEKEND FROHE WEINACHT MIT DEINE DATOREN !!!!!!
        TERVEISIN KIELIMIES JA DURACELLLLLLL !!!

        väkisin kellekkään... ostajana teet itse päätöksen, ostatko vaiko et.


    • customer

      ...minullakin. Kävin pari päivää sitten Gigantissa tarkoituksenani ostaa digiboksi. Norkoilin digiboksihyllyn edessä 20 min, vähän matkan päässä kolme nuorehkoa myyjää (miehiä kaikki) seisoi jutustelemassa keskenään, liikkeessä pyöri muitakin apua odottavia asiakkaita jotka olivat siellä jo minun saapuessani. En viitsinyt jäädä odottamaan palvelua vaan lähdin pois ja ostin sitten boksin Kallentorissa sijaitsevasta liikkeestä, jossa palveltiin heti ovesta astuttuani. Vähän oli kalliimpaa, mutta jos jostain maksan monta sata euroa haluan myös saada asianmukaista palvelua, ihan periaatteesta jos ei muuta.

    • furust

      jep jep.Palvelkaa jos tahdotte menestyä sisäänlämpiämässä Kokkolassa.Hävinneet on jo mustapörssi ja muutkin ketjut.

    • blomppis

      Niin että miksi edes lähdit giganttiin ylipäätänsä!?Onneksi kokkolassa on kuitenkin valinnanvaraa.

      • kun en

        tiennyt vaan nyt tiedän,


    • oli.

      erittäin huonoa, ei tarvi enään mennä kyseiseen kauppaan.

      • kaupunkilainen

        Minä olen asioinut Gigantissa paljon, ja palvelu on pelannut oikein hyvin. Ettekö te saa suutanne auki siellä liikkeessä? Aina voi pyytää palvelua. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin tyrkky myyjä joka väkisellä änkeää palvelemaan, minä ainakin haluan kaikessa rauhassa ensin katsella.


      • täysin...
        kaupunkilainen kirjoitti:

        Minä olen asioinut Gigantissa paljon, ja palvelu on pelannut oikein hyvin. Ettekö te saa suutanne auki siellä liikkeessä? Aina voi pyytää palvelua. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin tyrkky myyjä joka väkisellä änkeää palvelemaan, minä ainakin haluan kaikessa rauhassa ensin katsella.

        samaa mieltä! Esim. Tekniset Tarvaisessa tarvitset vain kurkata ovesta, niin myyjä on kimpussa!


      • mieltä
        täysin... kirjoitti:

        samaa mieltä! Esim. Tekniset Tarvaisessa tarvitset vain kurkata ovesta, niin myyjä on kimpussa!

        Itse jouduin kysymään kahdelta ihmiseltä apua. Toinen vinkkasi minut toiselle myyjälle, joka sitten osoitti että tuolla on niitä tavaroita. En kuitenkaan typeränä kuluttajana löytänyt haluamaani ja jouduin lähteä uudestaan kysymään herralta että " niin mä en löydä niitä juttuja". Olo oli typerä, enkä ole sen jälkeen kehdannut/halunnut astua liikkeeseen.


      • olla jo hiljaa siitä!
        mieltä kirjoitti:

        Itse jouduin kysymään kahdelta ihmiseltä apua. Toinen vinkkasi minut toiselle myyjälle, joka sitten osoitti että tuolla on niitä tavaroita. En kuitenkaan typeränä kuluttajana löytänyt haluamaani ja jouduin lähteä uudestaan kysymään herralta että " niin mä en löydä niitä juttuja". Olo oli typerä, enkä ole sen jälkeen kehdannut/halunnut astua liikkeeseen.

        Turhaa kehuskelevat ne, jotka on töissä Gigantissa.
        Ketään tai ainakaan mua ei kiinnosta. Gigantti sitä Gigantti tätä. Noussu pissi päähän!


      • ois ylpeyden
        olla jo hiljaa siitä! kirjoitti:

        Turhaa kehuskelevat ne, jotka on töissä Gigantissa.
        Ketään tai ainakaan mua ei kiinnosta. Gigantti sitä Gigantti tätä. Noussu pissi päähän!

        aihe :D. joo mun elämäni suurin saavutus on päästä gigantille töihin. heh..no ei sillä ..duunihan sekin on. Varmasti en itsekkään yllä mihkään johtoportaaseen, mutta gigantin työntekijä ei mielestäni ole mikään upea suoritus.


      • ksdkfksdkf
        ois ylpeyden kirjoitti:

        aihe :D. joo mun elämäni suurin saavutus on päästä gigantille töihin. heh..no ei sillä ..duunihan sekin on. Varmasti en itsekkään yllä mihkään johtoportaaseen, mutta gigantin työntekijä ei mielestäni ole mikään upea suoritus.

        Onko siis mielestäsi esimiesasemat ainoita arvostettavia asioita työelämässä? Esimiehiä on monenlaisia, suurin osa on siinä asemassa koska ovat ns. mukavia tyyppejä. Itse arvostan eniten osaavia ihmisiä, vaikka he olisivat ruohonjuuritason porukkaa. Ja sen vuoksi työelämässä haluaisinkin päästä ennemmin asemaan jossa arvostetaan ihmistä tai osaamista, eikä sitä titteliä mikä lukee sähköpostin allekirjoitustiedoissa.


      • cdbxx
        ois ylpeyden kirjoitti:

        aihe :D. joo mun elämäni suurin saavutus on päästä gigantille töihin. heh..no ei sillä ..duunihan sekin on. Varmasti en itsekkään yllä mihkään johtoportaaseen, mutta gigantin työntekijä ei mielestäni ole mikään upea suoritus.

        Joku oli saanut ihottumaa odottamisesta.


      • löytyy
        kaupunkilainen kirjoitti:

        Minä olen asioinut Gigantissa paljon, ja palvelu on pelannut oikein hyvin. Ettekö te saa suutanne auki siellä liikkeessä? Aina voi pyytää palvelua. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin tyrkky myyjä joka väkisellä änkeää palvelemaan, minä ainakin haluan kaikessa rauhassa ensin katsella.

        palvelua. Itse tarvein pakastimen. Normaalissa tilassa olisin tottakai ostanut haaralalta, mutta heillä ei ollut sopivaa, ja tarve oli kiireinen. menin gigantiin, pakastimien luokse, luin laitteen valmistajan ohjekirjan (myyjää ei näkynyt missään vaiheessa) turha huomautus, itsekseni ostopäätöksen tehdessäni, huusin melko kovaan ääneen, että HALUAN OSTAA TÄMÄN PAKASTEARKUN!- Hetken päästä velttojätkä tullataaperi hoitamaan rahat pois kuljeksimasta. Että näin pohjois-euroopan suurimassa kodinkone ketjussa hoidetaan asiakaspalvelu..


      • kaupunkilainen
        löytyy kirjoitti:

        palvelua. Itse tarvein pakastimen. Normaalissa tilassa olisin tottakai ostanut haaralalta, mutta heillä ei ollut sopivaa, ja tarve oli kiireinen. menin gigantiin, pakastimien luokse, luin laitteen valmistajan ohjekirjan (myyjää ei näkynyt missään vaiheessa) turha huomautus, itsekseni ostopäätöksen tehdessäni, huusin melko kovaan ääneen, että HALUAN OSTAA TÄMÄN PAKASTEARKUN!- Hetken päästä velttojätkä tullataaperi hoitamaan rahat pois kuljeksimasta. Että näin pohjois-euroopan suurimassa kodinkone ketjussa hoidetaan asiakaspalvelu..

        Voin oikein kuvitella sut huutamassa siellä sitä pakastimen ostoas ;-). Mahdoit herättää hilpeyttä. Sanoiko myyjä että ole hyvä vaan ;-).


      • munaa
        löytyy kirjoitti:

        palvelua. Itse tarvein pakastimen. Normaalissa tilassa olisin tottakai ostanut haaralalta, mutta heillä ei ollut sopivaa, ja tarve oli kiireinen. menin gigantiin, pakastimien luokse, luin laitteen valmistajan ohjekirjan (myyjää ei näkynyt missään vaiheessa) turha huomautus, itsekseni ostopäätöksen tehdessäni, huusin melko kovaan ääneen, että HALUAN OSTAA TÄMÄN PAKASTEARKUN!- Hetken päästä velttojätkä tullataaperi hoitamaan rahat pois kuljeksimasta. Että näin pohjois-euroopan suurimassa kodinkone ketjussa hoidetaan asiakaspalvelu..

        gigantin varastossa,ei ollu yhtään vetelä myyjä.suosittelen sitä vaaleeta jamppaa. t:kimmo


      • duunareita
        ksdkfksdkf kirjoitti:

        Onko siis mielestäsi esimiesasemat ainoita arvostettavia asioita työelämässä? Esimiehiä on monenlaisia, suurin osa on siinä asemassa koska ovat ns. mukavia tyyppejä. Itse arvostan eniten osaavia ihmisiä, vaikka he olisivat ruohonjuuritason porukkaa. Ja sen vuoksi työelämässä haluaisinkin päästä ennemmin asemaan jossa arvostetaan ihmistä tai osaamista, eikä sitä titteliä mikä lukee sähköpostin allekirjoitustiedoissa.

        yhtä lailla niinkuin johtoportaankin tyyppejä. Ja nehän periaatteessa sen työn tekee..eli arvostan enemmän :). Lähinnä toi vaan liitty tohon giganttiin ja siihen ku ne työntekijät laiskottelee. Jokainen työ on arvostettavaa, mutta esim. itse ex-siivoojana en lähtis sillä kehuskelemaan..enkä gigantin työntekijänäkään.


      • Anonyymi
        ksdkfksdkf kirjoitti:

        Onko siis mielestäsi esimiesasemat ainoita arvostettavia asioita työelämässä? Esimiehiä on monenlaisia, suurin osa on siinä asemassa koska ovat ns. mukavia tyyppejä. Itse arvostan eniten osaavia ihmisiä, vaikka he olisivat ruohonjuuritason porukkaa. Ja sen vuoksi työelämässä haluaisinkin päästä ennemmin asemaan jossa arvostetaan ihmistä tai osaamista, eikä sitä titteliä mikä lukee sähköpostin allekirjoitustiedoissa.

        Juurikin näin, samaa mieltä.


    • dhyawoef

      Onkos kenelläkään käyny mielessä että kesälomat pyörii ja jos muutenkin pienellä miehityksellä seistään hehtaarihallissa, niin joku joutuu AINA odottamaan....... : )

      • kaupunkilainen

        Mä en ymmärrä ollenkaan tuota ainaista valittamista. Ja on se muuten kumma että ne on aina samat ihmiset jotka ei saa palvelua. Mua palvellaan hyvin yleensä joka paikassa. Olisko asennekysymys? Jotkut ne vaan on omasta mielestään niin kuninkaita että kaikkien pitää välittömästi unohtaa kaikki muu meneillään oleva ja sännätä tämän yhden kimppuun. Tunsin ennen tällaisen tapauksen, huusi pää punaisena aina palvelua eikä ikinä ollut tyytyväinen mihinkään, valitti joka asiasta. Oli narsisti pahinta laatua.


      • Meikkis ite....
        kaupunkilainen kirjoitti:

        Mä en ymmärrä ollenkaan tuota ainaista valittamista. Ja on se muuten kumma että ne on aina samat ihmiset jotka ei saa palvelua. Mua palvellaan hyvin yleensä joka paikassa. Olisko asennekysymys? Jotkut ne vaan on omasta mielestään niin kuninkaita että kaikkien pitää välittömästi unohtaa kaikki muu meneillään oleva ja sännätä tämän yhden kimppuun. Tunsin ennen tällaisen tapauksen, huusi pää punaisena aina palvelua eikä ikinä ollut tyytyväinen mihinkään, valitti joka asiasta. Oli narsisti pahinta laatua.

        Asenne kysymys my ass....jos siellä kolme myyjää juttelee keskenään ja kuskailee joutavia papereita paikasta a paikkaan b ja hetken päästä takasi ni se tuskin on mikään asenne-kysymys...herää tahvo!!! Toki ymmärränhän minä sen että niitä papereitakin pitää viedä joskus mutta että kaks seisoo vieressä ja suurinpiirtein taputtaa tahtia sille kolmannelle ni sitä en käsitä.
        Itelle kävi niin että pyysin tarjousta kyseisestä liikkeestä tietyille komponenteille...tarjous luvattiin sähköpostiin viikon kuluessa...meni kolme vkoo ja mitn ei kuulunu,soitin asiasta...kävin kahdesti..molemmilla kerroilla selitettiin että hukannut osotteen tai jotain muuta pashaa...ja sit kadottiin takahuoneeseen ku nähtiin mut ovella. Voihan se toki olla että oon niin asenne vammanen ja kuspää että ne pakoilee sen takia mutta mielestäni tuollanen toiminta ei silti ole kauheen sopivaa käytöstä palveluammatissa oleville.

        Itse en tule ostamaan kyseisestä liikkeestä enää koskaan mitään.


      • Anonyymi
        kaupunkilainen kirjoitti:

        Mä en ymmärrä ollenkaan tuota ainaista valittamista. Ja on se muuten kumma että ne on aina samat ihmiset jotka ei saa palvelua. Mua palvellaan hyvin yleensä joka paikassa. Olisko asennekysymys? Jotkut ne vaan on omasta mielestään niin kuninkaita että kaikkien pitää välittömästi unohtaa kaikki muu meneillään oleva ja sännätä tämän yhden kimppuun. Tunsin ennen tällaisen tapauksen, huusi pää punaisena aina palvelua eikä ikinä ollut tyytyväinen mihinkään, valitti joka asiasta. Oli narsisti pahinta laatua.

        turhaa kitisevät


    • Ääliö!!!

      tietokoneen...

      Ihan kiva, siihen oli asennettu kaikki tarpeettomat ohjelmat jo valmiiksi, siis kaikenmaailman valmistajan tukiapuhelppirecoverit, trialvirustorjunnat yms yms yms.

      Ei mitään ihan kiva. Ajattelin, että kun on aikaa niin tyhjään koneen ja asentelen käyttiksen uudestaan.

      No jonkin ajan kuluttua (3,5 kk) onneksi kone sattui jumiutuun ja ryhdyin etsiskelemään sitä xp-levyä että voisin kokeilla herätellä sillä koneen henkiin.

      Ylläriylläri, ei siellä mitään levyä ole mukana. Kaikki ohjelmat asennettu valmiiksi, sinun pitäisi tehdä peilikuva kovalevystä siltä varalta että jotain menee pieleen.

      Oli ensimmäinen ja viimeinen tietsikka minkä siitä puljusta ostin. Sama pätee myös kännyköihin ja kaikkiin muihinkin vekottimiin joilla on jotain tekemistä ohjelmien, ohjelmoinnin tai muun softan kanssa.

      • valmistajan

        asentavan valmiiksi tietyt ohjelmat eikä tuotetta myyvä liike... ainakin kaikissa koneissa mitä minä olen ostanut on pitänyt polttaa itse palautus levyt!! ja nämä koneet ovat ostettu ihan muualta kun kyseisestä liikkeestä!
        Miten muuten puhelimien softat liittyvät tähän sinun tietokone tapaukseen??? (kun sanoit että et osta enään sieltä edes puhelimia??)


    • raitti

      Tämä kokkolan keskustelupalsta on yhtä kitinää ja toisten mustamaalaamista.Harvoin mitään rakentavaa.Suomalainen ja varsinkin kokkolalainen perusluonne käy hyvin ilmi täällä. Me ostettiin Gigantista äskettäin mökille se niiden tarjouspesukone aivan ongelmitta. Toisaalta eipä paljoa myyjänkään ammattitaitoa tarvittu kun mentiin mainoksen kanssa sisään ja kone kärryyn. Joku mainitsikin että kokkolassa on onneksi valinnanvaraa kuten haarala, konekeskus ja tarvainen, joista me pääsääntöisesti asioimme kahden ensimäisen kanssa.
      Jokainen osaa varmaan valita kauppakumppaninsa itse ja jättäkää nämät loputtomat paskanjauhannat kirjoittamatta tänne.Saapa nähdä kuka kirjoittaa kohta avattavasta olssonista ensimäiset haukut!?

    • Anonyymi

      todella surkeaa


      palvelua ja myyjät täysin ammattitaidottomia.
      Mutta mitäpä sellasilta nuorilta kesätytöiltä ja pojilta voi odottaakkaan...eipä tartte käydä sieltä tarjouksia kyselemäs.

    • Anonyymi

      Tuo omahyväinen paskantärkeä hellari mimmi myyjänä , kyllä on taso laskenut

    • Anonyymi

      Joo , minullekin tuli kauppoja vääntää kahvimuki kädessä , ihme ajatusmaailma

      ihmisellä .

      • Anonyymi

        Onko vielä töissä


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä tarvitset myyjää? Ei heistä ole kuin haittaa, Powerilla on myyjiä että toisiinsa kompastuvat, mehän heidänkin palkkansa maksamme.

    • Anonyymi

      Äitiyspakkauksia Gigantista. Siitä vaan .

    • Anonyymi

      Eikö asia oo ratkennu 15 vuoden aikana vai ookko jumittunu menneeseen?

    • Anonyymi

      Kokkolan gigantti on siitä erikoinen että jos esim. kova televisiotarjous päällänsä niin mitään tavaraa ei ole varastossa.Miksi mainostaa jos joutuisi viikkokaupalla odottamaan?Hain powerilta!!

    • Anonyymi

      Kuitenkin Gigantti on paras vaihtoehto Kokkolassa olipa tuoteryhmä mikä tahansa.

    • Anonyymi

      Poweria .

    • Anonyymi

      Itseänsä täynnä oleva nirppanokka tulee kahvikuppi kädessä kysymään ,pitäiskö saada jotain . Voi törkeys .

    • Anonyymi

      Työnvälitystoimisto juha tikka koski kertoi järjästäneensä ko henkilön töihin . Tietenkin korvausta vastaan .

    • Anonyymi

      Villa romantica ja Ju ha tikka koski

    • Anonyymi

      Mitä Tikkakoski sai . Verottajalle -

    • Anonyymi

      Ompa erikoinen jannu

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe