Eli siis miten saisin selville, onko ystäväni mahdollisesti bi tai lesbo. Suoraan en kehtaa kysyä... Jos häntä naisetkin kiinnostaisivat, olisin nimittäin itse hänestä erittäin kiinnostunut!! :)
Eli kaikkia vinkkejä/tarinoita, miten olette itse ottaneet selvää, tai miten teistä on otettu selvää.
Miten saada
7
1349
Vastaukset
- rajana
Jutustele ja tutustele, kysele hänen mielipiteitään yleisesti asioista, jotka liippaavat em.suhteita. Vitseissäkin on puolet totta?!Flirttaa epäsuorasti;).Itse olen pelkuri ja kaikki jäänee tuohon. Liian suuri riski otettavaksi.
Toivotan silti sinulle onnea lähestyä häntä, jos hän antaa vihiä kiinnostumisestaan sinua kohtaan.
Rakkaus on niin kaunista parhaimmillaan...- ottaa ensin selvää
yleinen suhtautuminen tunteisiin tuollaisiin ja siitä kenties omakohtaisiin kokemuksiin..meniskö naapurina naispari, poikakullat vai meniskö kämppä heti myyntiin
- kliseetä
Ne katseet, ne katseet ja se
kun muu
ympäriltä unohtuu.
Ajatukset pilvissä, hento hymy huulilla.
Tunne, että taivaskin on saavutettavissa.
Ei sanoja, elekieli puhuu puolestaan.
Pikkuhipaisuja ohimennen, välittäviä tekoja.
Ehkä entisellä ei ole väliä, on vain nykyisyydellä.
Tarvitseeko sinun saada selville hänen suuntautumistaan. Tietääkö hän sinun ?
Jos hän on ystäväsi, voithan puhua. Tai anna selkeää merkkiä itsestäsi, jos et varsinaisesti halua vielä paljastua ihastuneeksi. - Hetero?
Tässä yksi tarina: minä ja hyvä tyttöystäväni aloimme ensin puhua seksikokemuksistamme miesten kanssa, vähitellen aika yksityiskohtaisesti, samalla kun harmittelimme sitä ettei kumpikaan meistä löydä elämämme miestä. Jossain vaiheessa ystäväni heitti että miksen minä voi olla mies, kun hän on kuitenkin hetero jne. Nyt me laskemme jatkuvasti leikkiä että alamme olla yhdessä jollei kumpikaan löydä miestä. Vielä se on sillä asteella että se voi olla täysin leikkiä kummallekin, mutta jos kumpikaan ei lähiaikoina löydä ketään mielenkiintoista miestä...Itse luulin olevani hetero mutta en ole enää ihan varma, ja luulen että ystäväni on ainakin vähän samalla aaltopituudella.
- kuitenkin bi-tyttö
Tuo oli hyvin kirjoitettu!
Annan oman vinkkini alkuperäiselle kysyjälle.
Tämä keino on testattukin tosielämässä.
Jos vaikka viihteellä olette, alkakaa leikkiä leikkiä "kumman kaa". Tiedättehän: Kysytään "Kumman kaa? Matti Nykänen vai Vesa Vierikko?". Mutta vähitellen alatkin kysyä kaveriltasi "kumman kaa? Risto Kaskilahti vai Eva Wahlström? Ja jos huumoria eeedelleen riittää kysy tyyliin: "kumman kaa? Angelina Jolie vai Madonna?"
Ainakin minulle tollainen on antanut käsinkosketeltavia tuloksia :-)
Kesäterkuin: "Kuitenkin bi-tyttö"
- bi juoksee kohti
silmät loistaen ja lepakko kiljuen pakoon. Niin yksinkertaista se on. Kunnon tekokalu aina käden ulottuvilla ja hyvät patterit.
- LaLa85
Tää onkin aika pulma.Bi-ihmiset ei ole läheskään aina niin avoimia seks.suuntautumisestaan, koska kokevat että ovat "vain" bi, eikä kokonaan homoseksuaaleja, ja siksi asiasta kuuluttaminen ei ole aivan yhtä...oleellista.En nyt tarkoita loukata kenekään tunteita, mutta itsellä ainakin näin.
En usko että kukaan edes epäilis, ellen itse valaisis.
Voit esim kadulla kävellessänne kehua esim jonkun sääriä oikeen kunnolla, ja katsoa sivusilmällä, miten toinen reagoi.Jos näyttää siltä, että juttu ei mene haluamaas suuntaan, ja kommentti alkaa ahistaan, tokaise perään "oispa mullakin" ja juttu on unohettu.Toki tuo ei mikään idioottivarma testi ole, oiskin.Mutta tarkoitan siis, että SUN pitää ensin saada sen päähän itämään ajatus, että SÄ et olekaan välttämättä ihan umpihetsku.Sen on paljon helpompi alkaa avautumaan pikkuhiljaa omista mieltymyksistään, kun tietää, ettei ainakaan sun suhtautumista tarvitse stressata ja pelätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958