Pankit ovat aloittaneet massiiviset toimet:
http://www.ess.fi/Article.jsp?article=155226&n=1
Oikein selkäpiitä karmii kun niin kovin muistuttaa taas niitä 90-luvun aikoja!
MAKSUVAIKEUDET LISÄÄNTYNEET!
9
1640
Vastaukset
- Ulosottomies.
Kun perintäpuolen jengiä on 2/3 koko pankin henkilökunnasta, on jo myöhäistä myydä.
- odotellessa
Kai näistä maksuongelmista ja velkaantumisesta lopulta joku tosi tv sarja kehitellään niin kuin kaikesta nykyään. Seurataan onnettoman tapauksen tai perheen päätymistä ulosoton kautta sosiaalitukia saamaan ja halpaan vuokraluukkuun asumaan. Kevyempi sarja olis sellainen jossa velkoihin hukkuneet kansalaiset elvytetään velkaneuvontaa antamalla. Lopuksi vannovat koko kansan edessä koskaan enää lainaavansa euroakaan lisää ja alkavat venyttää senttejä velkansa maksaakseen.
- Konttoreita vähennettiin
Jaa. Mulla on sellainen mielikuva että 90-luvulla pankkien konttoriverkosto supistui melko rankalla tavalla.
- Osaa lukea
Tuo yksikkö keskittyy yritysasiakkaisiin. Ei mitään tekemistä asuntokaupan kanssa.
- teksti
Osaa lukea kirjoitti:
Tuo yksikkö keskittyy yritysasiakkaisiin. Ei mitään tekemistä asuntokaupan kanssa.
uudestaan ja uudestaan ja uudestaan, niin ehkä se aukeaa sinullekin.
- provoja
Osaa lukea kirjoitti:
"Tuo yksikkö keskittyy yritysasiakkaisiin."
Vaadimme parempia provoja! - siteerattuna
Osaa lukea kirjoitti:
Aluejohtaja Jussi Pekkisen mukaan Nordea keskittyy Lahden uudessa toimipisteessä erityisesti YKSITYISasiakkaisiin.
- puuttumaan
että yksikkö keskittyy vuokranperintään.
- porskutin
Lisää työpaikkoja siis tarjolla!!! Ei lopu valinnan vara...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949