Ihanan näköinen pentu tuo Norbertan Tanssii Tangoa.
Näin erkkarissa pennun ja aivan suloinen.
Onko "hänellä" miten paljon sisaruksia??
Olen aina sydämestäni halunnut itselleni bernhardinkoiraa, tämä vei sydämeni ikiajoiksi!
Tiituska
tanssii tangoa
4
906
Vastaukset 4
- mml
yritän sunnuntaina mennä kattoon pentunäyttelyä
ja 12.8 tai 11.8 tuomarinkartanoon jossa on koiria - jalostustietokannastahan
se selviää. Sieltä löytyy paljon muutakin todella mielenkiintoista. Suosittelen.
- pirjo26
Mitä mielenkiintoista? Onko tämän tanssii tangoa pennussa jotakin mielenkiintoista??
Sillähän on erittäin hyvä isä. Eikä äitikään niin ihan paha.
Kati - varpahillaan
pirjo26 kirjoitti:
Mitä mielenkiintoista? Onko tämän tanssii tangoa pennussa jotakin mielenkiintoista??
Sillähän on erittäin hyvä isä. Eikä äitikään niin ihan paha.
KatiJa kyselee heti että mitämitämitä?
Ja minun oli tarkoitus vain kertoa kysyjälle, että mistä löytää vastauksen kysymykseensä. Ja todella paljon muutakin mielenkiintoista. Ei nyt välttämättä juuri tästä koirasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911497
- 831032
- 67927
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361871Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t176864- 92783
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63576
- 36531
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128517